вівторок, 16 листопада 2010 р.

Папір з тисненням МК

Папір з тисненням МК

Для цього мені потрібно було:
папір товщиною 120
кусок папки прозорої ( для зберігання паперу) чи плівки ( не дуже тонкої і не дуже грубої)
дирокол звичайний
малярний скотч
олівець
Малярний скотч приклеїла до плівки, щоб на ньому намалювати орнамент чи намітити місця, де пробивати дірки
За допомогою дирокола зробила дірки


виготовлений шаблон, приклала до вікна, на нього припасувала папір і за допомогою ручки кулькової, яка вже не пише, почала обводити кружочки, які просвітлялись через папір
Також таким самим способом, намалювала на заготовці корону, вирізала за допомогою макетного ножа і перетиснула на папір



І ще одна порада, в магазинах з дитячими іграшками, "Все по 7"... чи таких подібних, можна купити дуже гарні лінійки для дитячої творчості і використовувати їх для тиснення!!

11 коментарів:

  1. Ти переходиш на новий рівень!;)тепер тобі підкорятимуться чудеса тиснення,а там і ембоссінгу.Молодець!Ти ніколи не стоїш на місці.ВАУ!

    ВідповістиВидалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дуже! Ти мене так вже розхвалюєш!! ;)

    ВідповістиВидалити
  5. А Що?Не тре? :)
    Я ж писала,що другий коммент також видали,бо в мене нет завис і першого комменту не було видно,тому я написала другий.Я двічі не мала б "розхвалювати"-так вийшло.

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо за МК! Пригодится! надеюсь, что скоро получится испробовать.

    ВідповістиВидалити
  7. Супер, з нетерпінням чекаю твої роботи!!!

    ВідповістиВидалити
  8. как здорово придумано,спасибо ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Отличная идея, нужно будет попробовать:)

    ВідповістиВидалити
  10. О, може, ви мені відповісте на питання, чому дірки робляться дИроколом? Скільки читаю блоги, ніяк не можу зрозуміти.

    ВідповістиВидалити
  11. I got this web page from my buddy who informed
    me regarding this site and now this time I am browsing this web page
    and reading very informative posts here.
    My web site :: http://pixocool.com/

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!