суботу, 20 листопада 2010 р.

РОЗІГРАШ МОЄЇ ЦУКЕРОЧКИ!!!!

Доброго часу доби усім-усім!!!!
Сьогодні я розіграла свою першу цукерочку!
Найперше хочу подякувати усім учасникам, усім тим, хто приєднався до мого блогу, усім тим, в кого я черпаю натхнення - ВАМ мої хороші!
Отже..... ТА-ДА!!!!!!
Рендом вибрав..............

№ 24

і це СОЙКА

ВІТАЮ!!!! Від щирого серця!!!

Усім ще раз дякую! Вже скоро я розіграю ще одну цукерочку, корту вже починаю готувати... Ласкаво усіх запрошую!!!

А Наталю прошу зв'язатись зі мною!!!!!! ;)

7 коментарів:

  1. Ура-а-а-а-а-а!!! :)
    Мені не віриться.Такий приємний сюрприз з самого ранку,)
    Я дуже хотіла цю цукерочку!Тим приємніше,що це від хорошої людини,яка як я відчуваю,вміє бути доброю подругою.)
    Мар'яна,Ти мене ощасливила і приємно здивувала.Дякую Тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мої вітання!!!! Творчої наснаги!

    ВідповістиВидалити
  3. ВІТАЮ!!!!!! і надіюсь що в наступній цукерочці мені теж пощастить :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ще раз мої вітання!!!! Дуже рада. що ти задоволена!!!!
    Дякую усі за учатсть і запрошую на новеньку цукерочку!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую всім за привітання! Для мене це велика несподіванка:)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!