неділю, 21 листопада 2010 р.

Роздаю нагороди!!

Цю нагородку я хочу передати чудовим дівчатам, котрі ведуть прекрасні блоги і створюють дуже гарні роботи!!!

1. Марії за чудові роботи і завжди позитивний настрій!

2. ira222 за оригінальність і старання!

3. rusichka за яскраві роботи і різностороннє бачення!

4. Наталька за старання, красу і щирість!

5. Julia♥ за чудові і креативні роботи!

6. abed за корисні пости, натхнення!

7. Таля за яскравість, неординарність, творчість!

8. СОЙКА за ніжність, щирість і красиві роботи!

9. Зірочка за чарівні вишивки, ніжні листівки і позитивний настрій!

10. Maari за вишуканість, відданість справі і хороші роботи!!!

Дякую вам усім за натхнення!!!

П.С. Маю в запасі ще 3 нагородки...... скоро почну роздавати!!!!! ;)


9 коментарів:

  1. дуже несподівано і одночасно дуже приємно ))), дякую
    Бажаю творчих успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. ААААААААААААА!!!!!!!!!! ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!! ЮХУУУУУУУУ!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. моя перша нагорода!!!!!! мамочка)))
    спасибі, Мар'яно, ну дуже-дуже велике!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже-дуже-дуже дякую!!! Чоловік з мене сміється і каже:як тобі для щастя мало треба,щоб тебе лише похвалили.А й справді,мене похвалили і я така задоволена,це так приємно!!!
    Мар'яшка,Ти супер!Дякую за нагороду:)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!