суботу, 20 листопада 2010 р.

МК новорічної листівки+шаблон

Усім привітик!!! Сьогодні мені приснилось, як я роблю листівку на новорічну тематику, все в деталях.. тому пропоную вашій увазі МК по виготовлені новорічно листівки!
Для того, щоб зробити ось таку листівку, нам знадобиться:
- лист картону А4 формату
- 2 листи видрукованих елементів і фону
- стрічка
- декор
- ну і звичайно клей і ножиці (як без них ;) )

Вирізаємо з картону цей щаблон ( малювала сама, тому вибачайте......) ;)



Згинаємо у відповідних місцях
Роздруковуємо ці листи


У даній роботі я використала тільки один елемент з другого листа, але ви можете прикрасити свою листівку і написами. А також використати відповідні елементи для оздоблення середини листівки!!!
Бажаю усім натхнення, гарних робіт і буду дуже рада, якщо комусь пригодиться все вищенаписане!!!
Дякую, що завітали!!!

5 коментарів:

  1. Цікавий шаблон,думаю що пригодиться.
    Мені теж дуже часто сниться,що я щось роблю і придумую.Оце так затягнуло.)))

    ВідповістиВидалити
  2. Кльово!!!
    МК кльовий
    насниться ж таке........ММММ!!!
    бачу пішла бумаженція в ход ;)
    НАТХНЕННЯ ТОБІ побільше!

    ВідповістиВидалити
  3. СОЙКА о так!!!!! я тебе розумію!!
    Наталька дякую, взаємно!!!!
    Зірочка :) спробуй і похвались!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже оригінальна робота. Дуже дякую за шаблон. Спробую зробити.

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!