четвер, 25 листопада 2010 р.

А сьогодні у мене альбом!!!

Усім привіт! Сьогодні у мене ось такий альбом - яскравий. шалений, зовсім не зимовий, а просто такий - для підняття настрою!!!









З близька книжека, котра відкривається. Можна використати як для записів. так і для фото!

Останній розворот для побажання чи особистих записів

І загальний вигляд


П.С. Я раніше робила альбом у схожій кольоровій гаммі, він сподобався дівчинці, котра і стане власником ось цього альбому ;) ;)


З цією роботою буду пробувати свої сили у наборі ДК в Клуб Творчих Особистостей!!
Ну і знову у наборі в ДК чудового блогу Творим Вместе

13 коментарів:

  1. супер!!!
    дуже яскравий і веселий альбом!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую-дякую!!!!! Гарного тобі настрою і натхнення!!!! ;) ;) ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Ха!!!А він такий яскравий,що забула на мить про те,що на дворі сніг паде.
    Не повіриш,а я сьогодні нарешті почала робити альбом!Тільки порізала картон поки що....

    ВідповістиВидалити
  4. Наталя, от тільки впав перший сніг, я вже про літо мрію ;) !!!! Дякую!! Вітаю з початком роботи!!!! Вірю і знаю, що то буде щось бомбове і мега-класне!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Там Пух!!!!!!!!!! короче ти сама знаєш що для мене Пухи значать :) альбом суперовий і дуже позитивний!!!!
    удачі в конкурсах!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. який класний яскравий альбом)
    супер))
    просто, гарно, кольорово і по-дитячому)

    ВідповістиВидалити
  7. О так-так Зірочка, знаю!!!! Я так і думала, що ти відреагуєш на нього!!!!!!! Я тобі тоже такий зроблю!!!!! ;) ;) ;)
    Sianka дякуююю!!!!! Рада тебе бачити!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Ніяк ненаважусь альбом зробити.... а тебе такі класні!!! Основою є папка з кольцами, так?

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую Соломія!!!! Основу я робила сама, це картон обшитий скрап папером, кільця окремо куплені!

    ВідповістиВидалити
  10. Альбом суперовський!
    Працездатність шалена:)))
    А я після роботи змучена,нема сили нічого робити,а на пів години неохота навіть зачинатися.Одна радість потішитися за інших)))
    Молодчина!!!

    ВідповістиВидалити
  11. так яскраво, що аж незвично)
    якось нечасто зустрінеш такі - правильно, шалені - кольори у скрапі!

    ВідповістиВидалити
  12. всьо!!!! ловлю на слові!!!! :) до речі твій альом мені сьогодні снився :) ото вчора надивилась на нього :)

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую вам дівчата!!! Кожен ваш коментар спонукає вдосконалюватись! Чекаю вас тут з нетерпінням!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!