суботу, 6 листопада 2010 р.

Знову мої вірші

Материнство

Для кожної з нас материнство –
Безцінний дарунок життя.
Ось так закінчилось дитинство…
Заради малого дитя!

Усі місяці при надії,
Що все має бути чудово!
І лиш найчудовіші мрії
Про власну, свою колискову…

Хто ще не пізнав цього чуда,
Бажаю найшвидше пізнати!
Повірте, дитятко в вас буде,
Бо з вами всіма Божа Мати!!!


Життя

Життя така коротка штука,
Воно насичене, швидке.
Подекуди як мід, і ще як мука..
Щасливе, радісне, палке…

Не треба просто так стояти,
Потрібно рухатись і далі йти,
Щоб потім мати що згадати
Й пораду іншому в житті знайти.

Замисліться хоч на хвилинку , люди!
Воно у нас одне всього!
Не намагайтесь встигнути усюди,
А просто бережіть його!

Духовно наповняйтеся красою,
Фізично розвивайтеся й творіть.
Перепросіться всі ви між собою,
У мирі й злагоді живіть!

***
Якби краплиною була,
Була би я сльозою..
І лиш від радості б текла
Щасливою щокою.

Якби струмочком стала я,
То тільки найчистішим,
Щоб спрагу втамувати змогла
Землі й охочим іншим.

Якби я морем розливалась
Могла би всіх зігріти,
Щоб у мені усі купались
Й раділи наче діти.

Коли я океаном буду,
То стану найтихішим
І лиш краплинки не забуду,
Через котру став більшим….
Для татка
Ти цілий день працюєш,
Бібікою керуєш -
Для нас стараєшся, наш тато,
Щоб було всього в нас багато!

У вечері приходиш
І відпочити хочеш.
... а я тебе чекаю
і інші плани маю !

Як підросту ще трішки
і стану вже на ніжки,
як буду силу мати,
то буду помагати!

Татусю мій рідненький!
Я зовсім ще маленька.
та добре розумію,
що ще писать не вмію...

Тому за мене мама
Для тебе віршик склала!
І ще одне сказати хочу:
Цілую міцно, Твоя Доця!

12 коментарів:

  1. Марьяна, так за душу берёт..Особенно про материнство. Я хоть и не все слова понимаю(не смотря на то, что укр. и бел. языки очень близки), но само настроение, смысл, ритм - чудо!

    ВідповістиВидалити
  2. Які чудові вірші. Про татуся аж посмішкою розплилася. А у вірш про материнство - вірю, надіюсь і чекаю...

    ВідповістиВидалити
  3. мені про краплинку найбільше сподобався :)
    а про тата то ти коли писала? такий дитячий і смішний :)

    ВідповістиВидалити
  4. супер!!!
    про татка дуже сподобався!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Іринка, дякую що прочитала! Дякую за теплі слова!!!
    Джульєтка, нехай усі мрії здійснюються і я вірю, що все буде добре!
    Зірочка, дякую дуже!!! Про тата написали ми з малявкою, ще 30 жовтня 2009 року, я знайшла старі записи в блокноті!! ;)
    Дякую Русічка!!!!!! Мені надзвичайно приємно!

    ВідповістиВидалити
  6. Мені дуже до вподоби твої вірші.Шкодую,що свої змолоду закинула десь...то так кльово вміти свої відчуття перекладати в рифму

    ВідповістиВидалити
  7. Наталька, дякую тобі! Звичайно шкода! Можливо ще знайдеться!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже гарний вірш про материнство а в тему є вишивка за цим посиланням під номером 4
    http://www.vyshyvanka.ucoz.ru/forum/30-494-1

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую дуже!!! Дуже красива і ніжна вишивка!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Очень актуально..я скоро буду бабушкой.Марьяна ты очень талантлива...Материнство утащила в коморку..

    ВідповістиВидалити
  11. О..... як? Бабусею? Вітаюююююююююю!!!!!!! Це так прекрасно! Мені дуже приємно за таку увагу до моїх віршів, це надихає!

    ВідповістиВидалити
  12. It is appropriate time to make a few plans for the future and it is time
    to be happy. I've read this publish and if I could I wish to recommend you few attention-grabbing issues or advice. Maybe you can write next articles regarding this article. I desire to learn more things about it!
    Feel free to surf my site ; personalized labels

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!