неділю, 21 листопада 2010 р.

Моя цукерочка !!! №2

Доброго ранку!!!!

Я до вас з новою дирокольною цукерочкою!!!


У ній ви знайдете:

- дирокольні метелики від Марти Стюарт

- сніжинки від МСGill та Марти Стюарт

- квіточки

- 2 види листочків ( звичайні та новорічні)

- прикраси до Новоро Року

- бордюри від Марти Стюарт ( це буде сюрприз, адже я розбагатіла ще на 2 дироколи!!!!)

Правила стандартні:

1) Напишіть про мою цукерку у своєму блозі, жж, щоденнику (з картинкою і посиланням на мою цукерочку), якщо хочете, можете залишити повідомлення про цукерку на бічній панелі блогу. Розмістіть інформацію про себе у формі, яка знаходиться в самому низу цього повідомлення. У коментах посилання давати не потрібно, тільки в Містер Лінки;)
2) Стати моїм постійним читачем, так зручніше буде дізнатися про підсумки розіграшу
3)Кожен учасник може розмістити посилання тільки один раз, тобто від одного учасника - одне посилання на цукерочку.
4) Номери присвоюються автоматично відповідно до черговості розміщення у формі посилань. Ссилочка повинна бути активною (не віддаленою) на момент підведення підсумків.
5)Час проведення з 21.11.10 по 10.12.10 включно, результати оголошу 11 грудня.
6) Переможець визначається шляхом вибору через систему random.org. Скріншот обов'язково зроблю.
7) Брати участь може будь-хто з будь-якої точки світу!!!

Бажаю усім гарного настрою і удачі!!!!




26 коментарів:

  1. я перша !!!! :) хочу цю цукерочку!!!!!! дуже -дуже!!!!! так що нехай повезе мені :)
    цукерочка на боковій панельці ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Ссылка на конфетку на боковой панели. Спасибо за такую вкусняшку... ммм, как всё красивенько!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Я написала у блозі(незнаю як розмістити на боковій панелі))), моя перша проба

    ВідповістиВидалити
  4. Ці цудові метелики....:))) Також беру участь:)))

    ВідповістиВидалити
  5. опять приму участие!!! http://innaaugsburger.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю з другою конфеткою!!!!!
    стаю в чергу!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Так как дыроколов у меня нет может хоть в этот раз повезёт:) Да ещё и номер 7:)

    ВідповістиВидалити
  8. І я,і я!!!!!Куда ж без мене?!?!?!?Дякую за нямочку!

    ВідповістиВидалити
  9. ....ой,мене двічі якось записало в лінк....НЄ ВІНОВАТАЯ Я!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Опять конфетка от тебя - это класс! Участвую с удовольствием. Может быть на этот раз повезет..=)

    ВідповістиВидалити
  11. Ура! Сподіваюсь число 13 буде щасливе:)цекерка на бічній панелі http://kvitanahome.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  12. Як завжди - по-перше, люблю солодке.
    По-друге, вкрай необхідні листочки та метелики)))

    ВідповістиВидалити
  13. З задоволенням прийму участь, і скористаюсь нагодою - запрошу в Клуб Творчих особистостей
    http://talya-club.blogspot.com/ )))

    ВідповістиВидалити
  14. Класная конфетка. Я с вами...
    Приглашаю и на свою http://valeria1268.blogspot.com/2010/11/blog-post_22.html

    ВідповістиВидалити
  15. Вибачаюся, але перший раз я щось "протупила" з лынком, але другий правильний

    ВідповістиВидалити
  16. Така класнюча цукерка. Хочу-хочу-хочу!!!!!!! Дирокольні штучки ням-ням :)

    ВідповістиВидалити
  17. Принимаю участие http://olga-rybova-z-city.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  18. Мар`яна, вітаю!:)Дуже гарна цукерочка! метелики - це моя мрія!:) Сніжинки...квіточки...бордюри...Одним словом, візьму участь. Хай мені пощастить!:) http://rukotvorenie.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  19. І я в черзі за цукерочкою! Посилання в боковій панельці!

    ВідповістиВидалити
  20. Вітаю! Дяка за можливість скуштувати смачного ;)

    Маю до вас питання: як ви зробили в МрЛінкі саме таке віконечко для голосуванння. Буду вам дуже вдячна за пояснення на е-мейл elisa@ukr.net , вірю, знайдете час для мене..:)
    Я вже зареєстрована в тій системі, але якось не можу вставити саме таку форму для залишання лінків, як у вас.
    Дяую за допомогу наперед!

    ВідповістиВидалити
  21. Eli, написала Вам на пошту!
    Усім дякуююю!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  22. такая нужная конфетка!! Встаю в очередь!!

    ВідповістиВидалити
  23. Летите ко мне, снежиночки)))Мне вас так не хватает!!!:))
    Замечательная конфетка,очень нужная!!!
    Если все же не повезет выиграть-можно будет с тобой обменятся?Мне оч-оч нужны снежинки и еловые веточки....

    ВідповістиВидалити
  24. ой як хочеться таку цукерочку під ялиночку...
    от якби пощастило..)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!