вівторок, 23 листопада 2010 р.

Листівка-розкладачка!



Така листівочка народилась у мене сьогодні, вона буде подарована однією хорошою дівчиною своїй мамі, тому зроблена у таких тонах!
Чому середина пуста? Ми ще не визначились які будуть написи і побажання! Ну а основна частина, тобто внутрішня, призначена для фото!

Цю листівку можна поставити як рамочку. Ідея не моя ;) , а виконання і оздоблення звичайно моє!!!!!
З цією роботою буду пробувати свої сили у наборі ДК в Клуб Творчих Особистостей!!

Ось і схема, за якою малювати та згинати листівку.
Малювала сама, дарую вам для особистого користування :)


11 коментарів:

  1. Интересная получилась открытка-рамочка.

    ВідповістиВидалити
  2. о, клас!!!!!! цікаво і оригінально!!!
    дякі за шалончики, буду мати що новеньке попробувати!!!! ;)
    і давай ще нові ідеї!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Какая прелесть... аж самой захотелось такую рамочку ))))

    Я надеюсь ты против не будешь... я возьму шаблон на заметку )))))

    ВідповістиВидалити
  4. супер!!! чудова відкритка-рамочка!!!

    ВідповістиВидалити
  5. дякую усім!!!!!! Джаночка, звичайно не проти, користуйся!!! Зірочка, я вся в процесі, дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. оригінально ))) і одночасно мило

    ВідповістиВидалити
  7. А это дырокол от Марты Сюарт?
    Вот этот http://scrapbooking.com.ua/punch/martha-stewart-punch/martha-stewart-punch-floral-vine.html

    Просто заказываю себе дыроколы... и хочу самые самые лучшие )))

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую!!! Так-так. це саме він!!! Гарних покупок!!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!