четвер, 5 травня 2011 р.

Весільний кортеж ;)




27 коментарів:

  1. чудова листівка!!!!
    супер-ідея!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Такая красивая! Марьянка, ты просто кудесница!

    ВідповістиВидалити
  3. Ой,яка прикольна! Дуже гарненька й оригінальна!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Супер!!!!! Идея потрясающая! Просто безумно понравилась :)

    ВідповістиВидалити
  5. Марьяна, у тебя явно в сутках больше часов-когда ты все успеваешь?????молодец-идея БОМБА!

    ВідповістиВидалити
  6. Я просто впала і лежу під столом звалена такою красою! Ото листівка-бомба! Мені треба зробити весільну листівку і я не знаю якою з твоїх листівок надихнутись ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Клас, форма шикарнюча, виглядає бомбезно!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. яка оригінальна листівочка), такий кортежик чудовий вийшов)!

    ВідповістиВидалити
  9. Абалдеть! Я під столом валяюся! Оце ж треба таке, як справжній, ніде такого не бачила!

    ВідповістиВидалити
  10. Мар'яна, ти просто вихор ідей! Красота!

    ВідповістиВидалити
  11. Листівочка супер! Я взагалі в захваті від твоїх весільних! Чесно) Я вже подумую чоловікові таке зробити. Бо на річницю так нічого і не зробила(( Треба реабілітовуватись. Хочу майстер класу! Можна?)Можна тієї з тортиком;)

    ВідповістиВидалити
  12. Марьяна как всегда, выше всяких похвал.!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Дякую вам! Дуже рада що вам сподобалась моя машинка! маю ще декілька схожих ідей!
    МК звичайно можу зробити, не проблема!!!!
    дякую за довіру!!! буду рада, якщо хтось зробить таку ж!

    ВідповістиВидалити
  14. Просто чудо какое то, умница, нет слов))

    ВідповістиВидалити
  15. Мар’янко, то я чекаю) Буду старатись зробити не гірше ;)

    ВідповістиВидалити
  16. обалденно! как раз для молодоженов! причем для креативных, современных,молодых
    ! здорово)))

    ВідповістиВидалити
  17. супер! як у фільмах, де молодята сідають в авто, їдуть, а ззаду тарабанять прив"язані консервні банки! :)))

    ВідповістиВидалити
  18. Маряна, ти просто вихор ідей! Суперова робота! Захоплююсь тобою!заходь на цукерку!

    ВідповістиВидалити
  19. Супер машинка. Ти - справжня молодець!)

    ВідповістиВидалити
  20. Бомбезна выдкритка!!! Ы як завжди, креативно :)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!