середу, 4 травня 2011 р.

Як я готуваласт до ДН своєї доці!


Привіт-привіт-привіт!!!!
Найперше дякую усім за привітання, за гарні слова, за побажання!!!!!!
До дня народження своєї мацьопи я, скажу чесно, готувалась дуже мало, за день! Адже минулого року нам не вдалось посвяткувати через хворобу доці! Тому тепер вирішила нічого не планувати, а все робити в останній момент!
Вечірка у нас була в стилі "Маша и медведь" ;)
Ось такі запрошення я зробила для рідних і друзів доці!


Такі плакати прикрашали місце святкування!

А тут гості писали свої побажання іменинниці!!!

Яке ж свято без тортика?
В нас він також був у стилі вечірки!


Після насиченого дня святкування, урочисте задування  свічок !!!


Гарного усім дня!!!!! Дякую ще раз!!!!

5 травня 2011 рокку
Доповнення до розповіді ;)
Сьогодні я ще вирішила в цьому пості дописати про те, що не встигла написати вчора:)
Це таємне послання моїй доці від мене:

У далекому Космосі жила собі маленька Зіронька. Сяяла вона поряд з такими ж зірочками, але всі вони були далеко одна від одної, бо Всесвіт такий величезний…..! Розважала себе Зіронька тим, що спостерігала за планетами. Більше за всі їй подобалася Земля! Дивилася Зіронька на ліса, поля, степи, моря, ріки…. Бачила як ростуть дерева і трави; як біжить струмочок, як вітер розважається з листячком на деревах! Як пори року змінюють одна одну і як міняється природа. Спостерігала за життям людей. І дуже хотілося Зіроньці потрапити на Землю!!! Часто питала вона в себе:
-Що відчуваєш, коли бігаєш по траві?!

-Як-то чути спів пташок ?!

-Як-то спостерігати, як безкрайнеє море котить хвилі?!

-Як-то відчувати подих вітру на своїй щоці?!

-Як пахнуть квіти?!

І ще тисячі таких «як?!»…!

Та найбільше Зіроньку цікавило:

-Як-то мати маму, тата, бабусю, дідуся?!

-Як-то відчувати, що тебе люблять?!

-Як-то любити когось самoму?!

Зіронька довго так розмірковувала і придумала як їй бути!

-Скоро в мене буде день народження! Мені виповниться 1000 років – кругла дата! Попрошу я в дядька Всесвіта особливий подарунок – зробити мене людиною!

Здивувася дядько Всесвіт такому бажанню! Довго думав, накручуючи сиві вуса на палець! Дуже подобалась йому наша Зіронька і вирішив він виконати її заповітне бажання!

Так в нашій родині з’явилася наша доця Анна-Марія! Так сталося, що вона не пам»ятає, що була раніше Зіронькою. Але, коли ви поспостерігаєте за нею, то помітите, як в її очах, час від часу,поблискують вогники!
Рости здоровою доця! І нехай ті вогники завжди осяюють твій шлях!!!»

А такі нагородки ми приготували для рідних і гостей:
Для прикладу "Для найкращого в світі татка"
Також усі наші маленькі гості оримали від іменинниці подарунки ( крейда, пластилін, набір для  пісочниці)
Ось так!!!

31 коментар:

  1. Волшебно просто все, красиво,ярко и весело! Очень классно!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю малечу з Днем народження! Нехай росте здоровенькою та кріпенькою!

    ВідповістиВидалити
  3. Класно відсвяткували, запрошення супер! Моя теж обожнює Машу и Медведь.

    ВідповістиВидалити
  4. Чудові запрошення. Вірю, що святкування було мега веселе. Ти супер мамочка!

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю, чудесный праздник))

    ВідповістиВидалити
  6. Аааа! Яке все класнюче!!! Моя мала теж обожнює цей мульт :) Класно придумала з плакатом для привітань!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудове приготування )))прикольні запрошення ))
    ще раз донечку зі святом!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Вау, які запрошення!!! Дуже гарні і стильні =)))
    І тортик вражає!!!
    Мабуть донечка у захваті?

    ВідповістиВидалити
  9. яке ж все гарне і святкове!!!!!!!!!!!!! і запрошення, і тортик!
    А ти з доцьою на останній фотці - то просто як з казки! милі і щасливі!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Привіт! я в захопленні! все продумано, прикольно дуже, і ми з доцею балдіємо від Маші і ведмедя! Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Я люблю мульт "Маша і Медвідь"))),тому як на мене, запрошення просто суперові! А торт!...нема слів)І колаж з фотокартками сподобався(я колись своїй доньці подібне робила)
    Гарне свято, гарна доця,гарна мама!...
    Вітаю!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Як на один день підготовки - ти зробила мега багато! Я би стільки мінімум тиждень робила))) Дуже все сподобалось - і запрошення, і плакати з фото і для побажань, а торт - супер-модний! І остання фотка щасливих мами і доці дуже класна! Ще раз вітаю!

    ВідповістиВидалити
  13. Щиро вітаю і доню, і маму з родиною з таким чудовим святом))
    Наші 2 рочки прийдуть 9 травня. Теж мама щось планує.. тільки не знає де взяти час, щоб все встигнути)))

    ВідповістиВидалити
  14. Щиро дякую дівчата за привітання!!!! Нам дуже повезло з погодою, діткам було комфортно! Дякую за ваші привітання, я обов"язково їх усіх прочитаю доці, як встане!!!! УРА!

    ВідповістиВидалити
  15. Приглашения супер! Сразу вспомнился момент из мультика "я такая боевая!":)

    ВідповістиВидалити
  16. Поздравления мои примите тоже)) Думаю, вы очень даже ничего отпраздновали)) а разве могло быть иначе? Все очень красиво и интересно , как всегда у тебя, думаю)))
    Поздравляю еще раз! Ловите каждое мгновение, каждое интересное слово и высказывание! Они так быстро вырастают...

    ВідповістиВидалити
  17. Чудові запрошення!!!
    супровий тортик!!!!!
    шкода що я його не попробувала...
    Мама з донею красуньки!!!!!!
    Мега вечірка на славу)))))
    п.с привезеш плакат і ми там щось напишем)))))

    ВідповістиВидалити
  18. Дуже класно, i запрошення, i плакати, а тортик, такий апетитний!
    Вiтаю донечку з Днем Народження, а тебе з чудовим святом!

    ВідповістиВидалити
  19. Вітаю маленьку комашку з Днем народження - нехай росте здоровенькою слухняною щасливою дівчинкою !!!

    ВідповістиВидалити
  20. Ще раз ВІТАЮ!!!!
    З.І. А тортик ....... ння-я-я-ям!!!! Красота!!! І встигла все класно, і організувала!!! МОЛОДЕЦЬ!!!

    ВідповістиВидалити
  21. Вітаю батьків і доцю з такою гарною подією!!!:) Так гарно все організовано і підготовлено в одному стилі! Супер!:)

    ВідповістиВидалити
  22. Дуже гарне свято, молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  23. Мар'янка вітаю Вашу принцеску зі святом! безмежного їй щастя,міцного здоров'ячка,вірних,щирих людей на життєвому шляху,яскравого теплого сонечка,нехай життя складеться якнайкраще,особливо з такими люблячими батьками як Ви! Тортик безподобний,запрошення теж без сумніву дуже гарні!Впевнена,свято вдалося)))

    ВідповістиВидалити
  24. І я приєднуюсь до привітань! Ростіть здорові і щасливі!
    Якщо ти скажеш, що торт сама робила - я впаду в обморок! Супер!

    ВідповістиВидалити
  25. Надзвичайно дякую !!!! Рада бачити в себе в блозі нових людей, мені дуже-дуже приємно!!!!!
    Руся, обов"язково привезу!!! Готуйся!
    Таня, тортик робила дуже хороша майстриня, він надзвичайно був ;) смачний!
    Дякуюююю!!!!

    ВідповістиВидалити
  26. Яке гарне свято мама зробила для доці! Дуже все гарне і зроблено з любовю! Молодець! Цьомай донечку!

    ВідповістиВидалити
  27. Марьяна, я читала и плакала! Это такая зворушлива история про маленькую зирочку... Дай Бог вам всем здоровья , счастья и ростите великими и слухняными!
    П.С Извени меня за мой суржик. Я просто сама из России, но 10 лет живу на Украине и стараюсь выучить язык.:)

    ВідповістиВидалити
  28. дякуємо вам за привітання!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Надя, Ириш дякую!
    Ириска в тебе чудово виходить, дякую за такі побажання!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!