понеділок, 23 травня 2011 р.

Ще одна рамочка "Качечка"





17 коментарів:

  1. Очень красивая рамочка. Такая по-летнему яркая!!У тебя какой-то рамочный прорыв)))И крепления одной рамочки к другой интересно придумала. Умничка!!!)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!!!!! Та от, зробила одну рамочку, і мені дуже приємно, що вона сподобалась. і люди захотіли бачити в себе такі ж!!!!!! Дякую вам надзвичайно!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Интересная идея и шикарное исполнение, так ярко,весело,задорно как и должно быть в детстве! Очень понравилась!

    ВідповістиВидалити
  4. Ура!!!Я відновила пароль)) Дякую величезне,квіточка!!! МЕНІ ДУЖЕ ПОДОБАЄТЬСЯ, ВПЕВНЕНА,ЩО вІРІ ТЕЖ СПОДОБАЄТЬСЯ!!!!ЦЬОМКИ!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой Віру з маленької букви написала))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую вам дівчата!!!!
    Атуля, спасибі!!!! Я так люблю все яскраве!! Тоді настрій піднімається!!
    Олюсь, бусінка, ура!!!!! Я рада!!!! Не пропадай!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, нічого, то креатив такий ;)))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Така класна рамка! Стільки позитиву - супер!

    ВідповістиВидалити
  9. Не пропаду)) вже записала собі пароль))

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую дівчата!!!!!!! Гарного вам дня!!

    ВідповістиВидалити
  11. Яка симпатяжна! Мар'яна, ти - молодця, все трудишся і трудишся, а я тільки читаю всіх - ній робити не хочеться )

    ВідповістиВидалити
  12. Кльовезна вийшла рамочка )))) ти то коробочки строчиш одна за одною , тепер на рамочки присіла )))

    ВідповістиВидалити
  13. Олюсь ти чудо, засипеш мене компліментами вічно! Дякую дуже!!!
    Оксанка, дякую! Зробила першу рамочку, зразу появились замовлення на такі ж! Так приємно!! Дякую дуже!

    ВідповістиВидалити
  14. Ухти, але кльово в тебе ті рамочки дитячі виходять!!!! Суперрр!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!