неділю, 15 травня 2011 р.

І ще одна ПІФ-очка отримала свій подарунок!!!

А сьогодні, зразу після подорожі Києвом, я мала нагоду побувати в гостях у своєї ПІФ-очки і подруги Русланки!!!!!!
Привезла звичайно свої подарунки!
Саме їй був зроблений оцей календар, про який я вже писала в попередньому пості! А ти, Руся, казявка, здогадалась ;))))))

А ще я зробила альбом для брадс та штампів!





Дякую за чудовий прийом!!!
Дуже надіюсь, що тобі все сподобалось ;)))))

Допишу трішки свій допис:
отже, ми були в Києві, збирались нежданно і недовго!
Все саме тому, що моя доця виграла фотоконкурс, і ми їздили на фотосесію, де її знимкували для календаря на 2012 рік!
Ось я встигла зробити фотку таку своїм апаратом, а професійні фото обов"язково покажу вам пізніше!

А оскільки мій блог називається "Мій фотосвіт" , то ще декілька фото з зупиненими моментами ;)



Цьом-цьом!!! Гарної усім ніченьки! 

16 коментарів:

  1. Яка краса! Мар'янка, ти така молодчинка - стільки чудових робіт!

    ВідповістиВидалити
  2. хі-хі)))) я така)))) догадлива)))) а ви про що подумали??))))
    ВСЕ сподобалось!!!!
    ти сумнівалась???))))
    подарунок ШИКАРНИЙ!!!!!!!
    дуже тобі дякую!!!!!
    тепер должок за мною.....

    ВідповістиВидалити
  3. Суперовий подарунок, як і всі інші, які ти зробила! Мар'яна - ти не перестаєш мене дивувати! Люблю заходити до тебе в блог - тут завжди цікаво )))

    ВідповістиВидалити
  4. все так гарно! трохи заздрю навіть :)))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Все дуже класнюче!!!
    А доця, красунечка :)

    ВідповістиВидалити
  6. Ну доця молодчинка! Вітаю, і не хай це буде не остання фотосесія. Фото тварин чудові і ти також)))

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую дівчата, я дуже рада, що вам сподобалось!!!
    Окреме спасибі за доцю!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. і я здогодалась що подаруночок для Русланки ))))
    КЛьовезний подарунок!!!!

    ну а донечка просто красуня, ТТТ )))) і дуже їй пасують такі кольори ))) а ті кучерики і голубі оченята будуть ще хлопцям голову крутити))))

    ВідповістиВидалити
  9. А-а-а, а я тільки побачила, що ти дописала пост ))) Ото вже цікаво той календар з красунею побачити )

    ВідповістиВидалити
  10. і коли ти дописувала???
    донечка-красунечка!!!!
    і мама нічаво така))))))))
    де то ти так загяряєш????

    ВідповістиВидалити
  11. Доця, прям модель )))). Буду чекати ще на проф. фотки-цікаво .А подарунки клеві .

    ВідповістиВидалити
  12. ДЯКУЮ ДІВЧАТА!!!!!!
    Оксанка, от ти і партизан, я тожу догадувалась, що ти відгадаєш :))) Дякую за малявку, я дуже боялась як вона дорогу перенесе, але ти знає - супер!!!

    Олічка, я пізніше дописала, коли розпакувала фотоапарат!! :)) Календар обіцяю подарувати, тре якось зятя привчати!

    Русь, ввечері зузулька, Холостяка дивилась, писала ;)))
    То я загаряю біля Адміністрації президента, замучилась трошки!!

    Таня, дякую!!! Фото обов"язково покажу. вже сама з нетерпінням чекаю на них!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Доця затьмила все, хочу бачити фото чи календар!!!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Яка красотулька, дуже класнючі роботи. Чудовий альбомчик для брадсів. А ще доня-принцеска молодець =)Нехай тобі у всьому щастить =))

    ВідповістиВидалити
  15. Вітаю з перемогою в конкурі! Дуже цікаво що за календар - показуй скоріше фотки :)!

    ВідповістиВидалити
  16. Ой, дякую вам дівчата!!!!!!! Дякую за побажання, так приємно!!!!
    Таня, в попередньому пості усі розвороти календаря!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!