понеділок, 30 травня 2011 р.

5 з 1 ( спроба №2)

Ось я знову спробувала зробити 5 листівок з одного листа скрап-паперу!
Я вибрала тему - День народження! Тобто усі листівки будуть на одну тематику - свята!
Папір відповідний, настрій також! Вперед!
Усі разом!




Тепер кожна окремо:
"Шматок тортика"




"Кекс для подруги"
Використала синтепон і акрилову фарбу
"Міцність і надійність" для хорошої подруги
Усі деталі пришиті ;)


"Маленькій принцесі"
"Повітряна кулька" для мрійливої і ніжної


Звичайно, що я знову буду приймати участь з листівками у конкурсі Головоломка №2 від блогу Scrap Boutique
Дякую вам, що приходите до мене в гості!!!!!

21 коментар:

  1. :) в тебе вдома просто пекарня листівок!!! коли ти встигаєш надихатися і робити!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Мар"янка!! Не пекарня, а Пекельна Кухня ;)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Який клас! Хоч тема одна і листок один, але вони всі такі різні!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую Олюсь!!!! ЯК там твої запаси??? ;)) Вже з нетерпінням чекаю на їх застосування!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова спроба! Обожнюю комбінацію рожевого з шоколадним;)Смачно:))

    ВідповістиВидалити
  6. Мар`янко, це творчий прорив! Такі різні листівочки з одного листа! Супер!

    ВідповістиВидалити
  7. Ого! Які всі смачні і різні :) Як завжди, ти молодчина!

    ВідповістиВидалити
  8. Молодец! А повітряна кулька просто закохала мене в себе! Листівки просто БОМБА і немає слів!

    ВідповістиВидалити
  9. Мар'яна, запаси в надьожних руках ))) Я сьогодні закінчила блокнот ще зі старими запасами (а почала його більше місяця тому), а щось наступне вже буде з нового, бо руки сверблять )))) Я то багатство мінімум раз на день переглядаю - не можу натішитись! Дякую тобі! Ти моя чарівниця-здійснювальниця мрій )))

    ВідповістиВидалити
  10. классно получилось! все работы очень интересные))

    ВідповістиВидалити
  11. Скільки краси! Неймовірно!Кожна листівка по-своєму чудова!пс: кекс взагалі відпадний!:)

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже цікаві та вигадливі листівки!
    Я дивлюсь на це цікаве завдання, але ніяк не можу зважитись :)

    ВідповістиВидалити
  13. Оригинальные открыточки!!!КРАСИВЫЕ!

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую велике-привелике вам за коментарі!!!!!!!
    Олюсь, нема за що, завжди рада!!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Класно, весело, яскраво, економно, винахідливо. Мене вразило плаття і кулька, такі вже хороші... :))

    ВідповістиВидалити
  16. Оля, дуже дякую!!!!! Так приємноооо!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Ох как здорово!!!!Все открыточки такие разные, хоть и из одной бумаги. Обожаю розовый!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Дякую!!!! І мені так сподобався цей папірчик, такий "смачний"!!!

    ВідповістиВидалити
  19. На мою думку, це просто геніально! Такі шедеври з одного листа паперу!

    ВідповістиВидалити
  20. Замечательно, все такое красиво))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!