четвер, 5 травня 2011 р.

Скоро День Матері




26 коментарів:

  1. Какая ажурненькая прелесть!!!
    Очень очень красиво :)

    ВідповістиВидалити
  2. Мар'янка, просто клас! Біла мережка кльова! Це дирокол?

    ВідповістиВидалити
  3. Необычно выглядит открытка детская в таких тонах, но очень красиво))

    ВідповістиВидалити
  4. дякую дівчатка!!
    Марічка це мередиво на клейкій основі, воно світло голубого кольору! :) такі продаються в рулончиках!

    ВідповістиВидалити
  5. Мар'яночко, дуже ніжна листівочка, як завжди неперевершено! Ххх

    ВідповістиВидалити
  6. Така чудова листівочка! Супер. А ще мені дуже подобається бордюрка. Я теж такого хотю ))))

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже не звична і гарна листівка. А якого вона кольору? Бо у мене чорна.

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую дівчата!
    Юля, саме так, фон чорний! ;) Ось така вона неординарна!

    ВідповістиВидалити
  9. листівка надзвичайна!!!!! я в захваті

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже гарна листівка і гудзчики і жирафка, так? чи шо то?)))Ага і бачу знову нові дироколи)))

    ВідповістиВидалити
  11. Мар"янка, Соля дякую вам!! Це жирафка, правда класна???
    Дякую!!!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Мар'янчик, а де можна такий рулон купити? є в інтернет-магазинах?

    ВідповістиВидалити
  13. Марічка, я купувала у Львові,в магазині канцтоварів, приблизна ціна 40 грн!

    ВідповістиВидалити
  14. Ой, яка краса! Суперова-пресуперова!!!

    ВідповістиВидалити
  15. Яка класнюча! І жирафка так класно вмостилась :)))

    ВідповістиВидалити
  16. Все гарно і дуже доречно. А фону не злякалась чорного - то вийшло взагалі на мільйон!

    ВідповістиВидалити
  17. Красотища!!! Такая нежная кружевная открыточка! я такую штучку даже и не видела никогда...интересно, где у нас можно купить и вообще что это? А качество какое?

    ВідповістиВидалити
  18. Так красиво, люблю сочитания черное\белое! Так изысканно! Умочка!

    ВідповістиВидалити
  19. Яка шикарна!!! І це чудове звірятко, таке класнюче, ну просто!!! Я в захваті)!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Дякуюююююю!!!
    Алінка, це висічці на клецкій основі, приблизно 1 метр довжини, дуже хорошої якості!
    я зустрічала такі лиш в арт-магазинах!

    ВідповістиВидалити
  21. Дуже гарна листівка. Я знаю, що для багатьох фон затемний, але вони просто не звикли.) Мені дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  22. Листівка супер! Але й ж дороге то мереживо - 40 грн за 1 м? Це круто!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!