понеділок, 14 березня 2011 р.

Листівка-корсет


Як я навозилась з ним! :)

35 коментарів:

  1. Дуже гарно! А я б не сказала що я дуже вожуся коли роблю такі листівки, дуже швибко получаэться. Я собі зробила шаблон корсету і за ним роблю

    ВідповістиВидалити
  2. дякую!!
    а я кожну таку листівку від руки малюю, тому завжди вожусь ;))))

    ВідповістиВидалити
  3. витончена робота!!!
    до тебе муза весняна прийшла!!! робота за роботою і супееер!

    ВідповістиВидалити
  4. а можна питання? намистинки - то така стрічка з намистонок, пра? як ти їх приклеюєш?

    ВідповістиВидалити
  5. Замечательная открыточка!!! Такая женственная ))

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую вам усім безмежно!!!
    Дійсно весна відчувається!!!!
    Мар"янка, так це стрічка з намистинок, приклеюю на силікон, трошки потрібно довше притримати і сильніше притиснути, тоді гарно тримається!!!

    ВідповістиВидалити
  7. він того вартий, щоб з ним возитися довго!!! а потім хтось буде носитися з ним ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже класний. можна навіть сказати сексуальний)))))))))

    ВідповістиВидалити
  9. Ой дякую вам!!!!!! ;) ;) Настрій аж піднявся!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. не зря мучилась! очень здорово получилось!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Вау, який класний! Дуже подобається!

    ВідповістиВидалити
  12. Дуже класно!
    А яка талія!!!
    І кольори гарні!

    ВідповістиВидалити
  13. Листівочка точно сексуальна, навіть не весняна, а вже на літо схоже:)

    ВідповістиВидалити
  14. Какая красотища !!! Он просто восхетительный :)

    ВідповістиВидалити
  15. Ото красотінь. Така сексі... Я тоже таку хочу. ( дуже хочу ;) навчиш?

    ВідповістиВидалити
  16. Дякую вам мої любі!!!!!
    Звичайно!!! Головне правило - рівно і гарно намалювати, я тобі чесно скажу, я перемальовувала 3 рази :) хі-хі

    ВідповістиВидалити
  17. Вау,шикарний корсетик, ну молодчинка,що хватило терпіння!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  18. мені подобається ніжно-голуба кольорова гамма...так ніжно....по-жіночному..
    і пупиришки...ммм...:там одні,там інші...КЛЬОВЕЗНО

    ВідповістиВидалити
  19. Дякую Наталя!!!!! Я з початку думала рожевий робити, але не склалось і добре що я взяла голубу палітру!!! Дякую дуже-дуже!

    ВідповістиВидалити
  20. Как же красиво смотрится, как всегда на высоте))

    ВідповістиВидалити
  21. Дякую Віка, надзвичайно приємно!!!!!! Рада тебе читати кожен раз!

    ВідповістиВидалити
  22. Бомба! І я такий хочууууууууууууу :)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!