вівторок, 29 березня 2011 р.

МК для Арт-клубу " Ембосінг - з чого розпочати?"

Сьогодні хочу разом з вами детально розібрати, що ж це таке - ембосінг, і які інструменти потрібні для його використання!
Я сама є початківцем у цьому питанні, але постараюсь розповісти вам з чого все-таки потрібно розпочинати! Вчимося разом! По собі знаю, що за допомогою фото, сприймається інформація краще ;)
Отже, для роботи нам знадобиться:
- фен для ембосінгу
- прозорі чорнила
- пудра
- штамп
- чорнила для штампування
- картон
 1. На акриловий (чи будь-який інший) штамп наносимо прозорі чорнила для ембосінгу 
 2. Далі відштамповуємо наше зображення на папері  чи картоні
3. Посипаємо прозорою пудрою для ембосінгу всю поверхню відштампованого зображенн


4. Даємо пудрі трішки зчепитись з чорнилами, і решту зсипаємо назад до баночки
 5. За допомогою фену для ембосінгу, на відстані 5-6 см , нагріваємо пудру
 6. Ось так виглядатиме наш штамп

 7. за допомогою спеціального спонжика чи як у мене -звичайного поролону, наносимо чорнила для штампування на наше зображення

 8. я використовувала 2 кольори для насиченості фону

 9. Готово!
Цей фото урок я зробила для того, щоб ви мали перед собою всю послідовність виконання такої техніки як ембосінг за допомогою прозорої пудри!
Я спробувала її, мені сподобалось! Раджу і  вам!


14 коментарів:

  1. Цей Мк, якраз для таких як я... Бо я навіть поняття зеленого немала, як то все робити. Дякую Маряночко! Думаю, колись пригодиться, як доживуся до отих всіх прибамбасі... А в тебе все дуже гарно вийшло! Дуже дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий МК!!!!
    Все написано чітко і зрозуміло!!!!
    Дуже дякую!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за МК! А можна питаннячко, фен може бути тільки спеціальний, чи можна його якось замінити?

    ВідповістиВидалити
  4. как всё понятно! и легко оказывается))
    спасибо за МК!

    ВідповістиВидалити
  5. Супер! Ти вже ембосинг підкорила! Молодець!!!! І МК для початківців дуже зрозумілий, хоч я це питання вже виштудіювала в неті давно, з задоволенням почитала про нього в тебе. І знов фен захотіла )))

    ВідповістиВидалити
  6. о! тепер я знаю, що це таке :)
    а коли наноситься чорнило на зображення, воно не "чіпляється" до малюнку-ембросінгу, чи це ти так акуратно довкола малюнку спонжиком працюєш?

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую вам дівчата!!!!!
    Я надіюсь мій міні-екскурс допоможе !
    Мар"яшка, то в тому і секрет, що до малюнку фарба не чіпається!!! Пробуй!!!

    ВідповістиВидалити
  8. ух ти! оце кльово! треба буде якось спробувати, бо виглядає суперово :)))

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красиво. В будущем очень хочется попробовать, но пока уперает в не имения материалов.

    ВідповістиВидалити
  10. Марьяночка, замечательный МК! Скажи, пожалйста, а какой у тебя фен?

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже дякую за зрозумілий МК. Скоро мені в цукерочці від ДженніАрт прийдуть інструменти для ембосінгу і я буду експериментувати :)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!