пʼятницю, 25 березня 2011 р.

Штампи з полімерної глини

Привіт усім!
Сьогодні я постараюсь доступно розповісти вам, як я робила штампи з полімерної глини!
Для цього мені знадобилось: полімерна глина ( ціна 25 грн), акрилові штампи, гострий канц.ніж, чорнила для штампування.
 Найперше, від основної маси глини відриваємо кусочок, катаємо з нього кульку
 За допомогою пальців, чи валика розплескуємо кульку ( головне не перестаратись, щоб не вийшла занадто тонка основа)
 Прикладаємо штамп і добре притискаємо ( не надто сильно)
 Акуратно знімаємо штамп, і в результаті отримаємо таку красу
 За допомогою гострого леза, обрізаємо непотрібні залишки
 Щоб надати штампу кольору, використовуємо різноманітні чорнильні подущечки
 Перед накладанням штампу на заготовку, затоновуємо його чорнилом
 Отримуємо ось такий штамп з глини
 Тепер залишається почекати 3-4 години до повного застигання глини
(Під час застигання, глина має здатність стягуватись, це надасть нашим штампам більш старовинного вигляду)
Буду надзвичайно рада, якщо мій опис стане комусь в пригоді!
Дякую, що завітали!

12 коментарів:

  1. Мар"янчик, дуже корисна інформація. Але у мене ще питаннячко. Ти ці витвори використовуєш як штамп чи як декор?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую Юля!!! Все роблю для альбомчика, як декор! Має бути у такому казково-вінтажному стилі, от я і подумала, що саме такі прикраси там будуть пасувати! ;)

    ВідповістиВидалити
  3. вау!!!!
    ідейка суперова))))))
    візьму на змітку!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, Мар'яно! Корисна ідея, можна і сережки таки зробити:)

    ВідповістиВидалити
  5. кльовий декорчик!головне,що рукотворний і єдиний свого роду

    ВідповістиВидалити
  6. Пока с глиной дело не имела, но очень интересно))

    ВідповістиВидалити
  7. цікава ідея )) тепер дуже хочеться побачити як воно в тому альбомчику буде )))))

    ВідповістиВидалити
  8. дааа, дякую за дослід. я теж думала про це, але ще до діла руки не дійшли....

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже корисна ідея!!! І штампи в тебе дуже гарні!!! Думаю скоро побачимо твій альбом з цими штампами

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!