понеділок, 21 березня 2011 р.

Кошик №2 ;)




21 коментар:

  1. Марьяна, корзиночки у тебя просто суперские!

    ВідповістиВидалити
  2. А ця схожа на шоколад, з марципановими квіточками:)

    ВідповістиВидалити
  3. чудові кошички!!!!
    якраз буш мати куди складати писаночки

    ВідповістиВидалити
  4. ну ти вже до Паски готова )))) відкриточки є, кошички теж )))
    класні кошички виходять ))))) мені шоколадний більше подобаться )) ну але то просто мій колір улюблений ))))
    а листочки це ж тоже бордюрка, пра?

    ВідповістиВидалити
  5. Обидва кошики гарні-кожен по своєму!
    А можна такі зробити по розміру писанки-буде кожна писанка у своєму кошичку ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Єва, Русічка,Ганна, Агрум дякую дуже!!!!!

    Так-так, то дирокольчик такий ;) ;) Зірочка, я вже подумую як би то до літа готуватись , хі-хі!!!!
    Аліна, дякую дуже! Вони за розмірами якраз для одної писанки, буду дарувати родичам!

    ВідповістиВидалити
  7. Марьяна, ну очень красивые корзинки, обе понравились:) Можно слифтить?:) сначала подумывала коробочки для яичек сделать, но как увидела твои корзиночки, сразу же захотелось такие же:)

    ВідповістиВидалити
  8. Чудова ідея для дарування писанок. Може ти їх ще й писати будеш?

    ВідповістиВидалити
  9. блиииин, одна корзинка краше другой!

    ВідповістиВидалити
  10. Sandra звичайно можна, мені надзвичайно приємно буде!!!!!!!! Дякую!!
    Юля, "замьотано" !!!
    kostinamama спасибі!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Такі смачні кольори, як шоколад! Шикарна корзинка :)

    ВідповістиВидалити
  12. Ой,яка краса,очей важко відірвати,молодчинка!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Красота!!!Фантастичні кошечки!!!

    ВідповістиВидалити
  14. і цей неймовірний, такий теплий))!

    ВідповістиВидалити
  15. Я трошки не потемі :)
    Мар"яш, можеш мені дати шаблончик півкритки у вигляді плаття ? Позялусьта :)

    ВідповістиВидалити
  16. Дуже -дуже дякую усім!!!! вітаю усіх новеньких, рада вас бачити!!!!
    Вірусь, я все від руки малюю, конкретно шаблону не маю, хочеш можу тобі намалювати?

    ВідповістиВидалити
  17. Дуже оригінально! Я ще такої краси не бачила! Ще би МК до них, то було б суперово!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!