середу, 5 січня 2011 р.

Нагороди


Ця нагорода мені дісталась від Іринки ( ira222), за що їй велике спасибі!!!
Тепер прийшов час передати її далі!
Отже:
1. Blueberry - ну такі вже красиві роботи, просто чудо!!!!
2. Iriska - люблю твій стиль!!!!!
3.bazanich - вишуканість і ніжність, все що спадає на думку при перегляді цього блогу!
4.agnieszka - шик, краса, стиль, відчуття кольору, я надихаюсь такими роботами!
5. sequin - тут хочеться виділити витонченість, вишуканість, легкість!!!
Дякую усім вам за натхнення!!!!


7 коментарів:

  1. Дуже вам дякую, мені справді надзвичайно приємно:)!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю!Мене надихаєш зпоконвіку ти!Дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з черговою нагородою ! Була б моя воля-я б тобі за кожну твою роботу давала б по нагороді !

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибо за такие тёплые слова!!! Очень приятно!!

    ВідповістиВидалити
  5. Марьяна, спасибо огромное за эту чудесную наградку! Так приятно!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!