четвер, 27 січня 2011 р.

Зберігаємо стрічки-2




7 коментарів:

  1. Ого, скільки їх у тебе. Ти стрічки купуєш у магазинах чи на гуртівнях?

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі. то ще не всі. в мене не вистачило сил......Я купую і на гуртівні, і де попадуться за хорошу ціну, і в галантереях!

    ВідповістиВидалити
  3. А якщо не секрет, на якій гуртівні?

    ВідповістиВидалити
  4. О! В мене така сама коробочка є, треба її так само облаштувати:)

    ВідповістиВидалити
  5. Спасибо, Марьяна, эта коробочка мне больше подходит! :)

    ВідповістиВидалити
  6. ооооо....то воно...я так зберігаю
    Мені так саме зручніше
    Правда,подобається більше,коли вони на купу всі і перебирати їх...але для робти - так краще

    ВідповістиВидалити
  7. Замечательно, я половину храню в пакетиках, а половину наматываю на рулончик, которые остаются после фольги или бумажных полотенец, тоже очень удобно )

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!