неділю, 23 січня 2011 р.

Розіграш цукерки!!!!!

Привіт!!!Привіт!!!!Привіт!!!! Усім-усім!!!
Найперше прошу вибачення за затримання розіграшу!!!
Сьогодні я розіграла свою третю цукерочку!!!
Рендом мене потішив своїм вибором, оскільки цукерочку я мала розігрувати саме 22 числа, він вибрав №.......
22. harizma !!!!!!
Дівчина Катя, з міста Києва, вітаююююю тебе!!!!!!!
Чекаю твою адресу з нетерпінням!!!!!
Усім величезне спасибі за участь, за цікавість до мого блогу, за візити, за те, що читаєте мене, пишете мені!!!!
І от саме сьогодні у мене ще одне свято!!!
Моїх ПЧ налічується 101 особа!!! І саме Катя стала моїм 100 ПЧ!!!!
УУУУРРРААААААА!!!!!
Дякую вам мої хороші, я буду старатись вас не розчарувати і робити так, щоб тут вам було комфортно, затишно і тепло!!!!


11 коментарів:

  1. ))) як же мені приємно, дуже дуже дякую!!!) радію та стрибаю від радості)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю Катю!
    Я теж вигравала у Мар'яни!Дуже задоволена своєю цукеркою,ще досі купу всього маю)

    В цей раз не брала участі,бо не вірила,що можна двічі виграти у однієї людини.)

    Мар'янко,Тебе теж вітаю з цікавою цифрою!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю переможницю (і чому це знову не я? не любить мене рендом ))))) ) і вітаю тебе, Мар'яно з 101 ПЧ, нехай їх тільки прибуває, як і творчого натхнення!

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю переможницю! А Мар"яні дякую за розіграш)))

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю победительницу! Марьянка, а тебе вдохновения и твори, твори, твори, на радость нам - твоим читателям!

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю с цифрой. А так же победительницу!

    ВідповістиВидалити
  7. Марьяна, поздравляю с переходом на вторую сотню читателей! Пусть у тебя будет столько читателей, сколько пятнышек у всех щенков из "101 далматинца" ;)
    Поздравляю победительницу!

    ВідповістиВидалити
  8. Ще раз вітаю переможницю!!! Усім дякую за побажання!! Гарного вам дня!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. поздравляю с соточкой! продолжай в том же духе!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!