понеділок, 17 січня 2011 р.

Понеділковий день!

Привіт усім!!! В мене сьогодні дуже насичений і сповнений новизни день!
Мене запросили на наш місцевий канал, розказати-показати про листівки ручної роботи, альбоми... І от саме сьогодні в прямому ефірі, зранку, я вперше в житті відчувала себе зіркою!!!!
Вчора перед програмою довелось зробити 2 нові коробочки, але сфотографувати вийшло тільки одну, оскільки інша була подарована ведучій програми Іванці!
Основна тематика моїх теперішніх робіт - це День Святого Валентина, тому і кольори такі, святкові ;)
Дякую усім, хто розділив сьогодні мою радість, хто підтримував мене перед виступом, вболівав! Це все відчувалось!!!!
Гарного усім вечора!


17 коментарів:

  1. Вітаю)))
    я дивилась передачу, супер))))))
    молодчинка))))
    бажаю щоб таких передач у тебе було як мінімум мільйон)))))) :)

    ВідповістиВидалити
  2. І я хочу подивитись передачу. Вітаю, Мар"янко!!!! Можу буде повтор?

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю з прем"єрою !Телебачення- це чудова реклама для тебе і твоїх чудових робіт !

    ВідповістиВидалити
  4. Вітаю!!! Я би теж бажала б подивитися цю передачу)))
    Коробочка ,як завжди, дуже гарна й мила!

    ВідповістиВидалити
  5. О,то нам дуже пощастило-ми маємо нагоду спілкуватися з телезіркою!!!
    Коробочка суперова(впевнена,що друга коробочка зачарувала ведучу)

    ВідповістиВидалити
  6. Ого, мої вітання! молодчинка! якби ще й відео глянути!..

    ВідповістиВидалити
  7. Вот это да! Молодец! Мне бы тоже хотелось посмотреть передачу, а на ютубе ее нет?

    ВідповістиВидалити
  8. Вітаю вас з таким гарним досягненням! І бажаю натхнення на нові роботи, якими ви будете нас радувати:)!

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю! Шкода, що не знала про передачу - я б із задоволенням подивилась би )

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю!!! І я дивилась передачу!!!Тримала кулачки за тебе!Ти така молодчинка!Бажаю тобі досягти твоїх мрій!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Марьяночка, рада за тебя. Я летом тоже снималась в передаче, только давала МК по бисерным деревьям. А как канал называется ? Хотелось бы посмотреть. Может ролик загрузиш?

    ВідповістиВидалити
  12. Мар'янко,вітаю!І щиро за Тебе радію.Ти наполеглива,цілеспрямована і дуже працьовита.Успіх не за горами.)
    Шкода, що я нічого не знала про телепередачу,бачу,що я не одна така.)

    ВідповістиВидалити
  13. Величезне усім дякую за підтримку, заслова побажання!!!!! Відео звичайно покажу, мені запишуть його, і я зразу вам покажу!
    Цк було на нашому 12 каналі, передача Вже ранок!

    ВідповістиВидалити
  14. Вітаю! Це просто супер - тепер людей в рядах львівських скраперів стане ще більше! Теж з нетерпінням чеккаю на відео!

    ВідповістиВидалити
  15. Вітаю! Шкода що не бачила. Коробочка дуже оригінальна!

    ВідповістиВидалити
  16. Ох, Мар"яочка- ПОЗДРАВЛЯЮ тебя с началом твоей телевизионной карьеры :))ОЧень-Очень бы хотелось посмотреть как все это было !
    Коробочка- настоящая валентиновская !!! Очень все вкусно выглядит:)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!