четвер, 29 вересня 2011 р.

Ведмедики Тедді у подарунок!

Одна дуже талановита і хороша дівчина Атуля, у попередньому пості з ведмедиками написала мені, що хотіла б дуже прийняти участь у рукодільній цукерочці з цими Теддіками ;)
От тому, я оголшую міні-пригощання, де подарунком буде ось така пара ведмедиків з іменем переможниці ( чи дітей переможниці ;))
( саме такий набір скоро буде проживати у дуже хороших людей ;))
Все що вам потрібно, просто залишити свій коментар до цього посту :)
І 7 жовтня я за допомогою Рендома виберу переможця!
Це фото зроблене також для дівчат, котрі цікавились розмірами ;))) моїх Теддіків
 Успіхів усім! дякую, що ви мене надихаєте!

63 коментарі:

  1. Ура! Буду мечтать и держать кулачки!!
    Спасибо за возможность :)

    ВідповістиВидалити
  2. И я хочу)))Такие замечательные)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ти, клас!!!!!!!!!!!!!Дякую за шанс))))))

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса, записуюсь, дуже хочу такого))

    ВідповістиВидалити
  5. Хорошеньке мишутки!! Конечно хочу!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарні ведмедики :) Дуже хочу такого!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. невероятно!!!Марьянка, ты мега доброта!!!
    хочу!хочу!хочу!!!!!!!!!!!
    когда ты уже пифочек будешь набирать;))))мечта-стать ею;)

    ВідповістиВидалити
  8. І я хоцюююю))) Красиві ведмедики)))

    ВідповістиВидалити
  9. ради Мирославки встану в очередь!Ей точно понравится))

    ВідповістиВидалити
  10. Гарні медмедики!!! Бажаю, щоб вони дістались одній з вас, дівчата!!!

    ВідповістиВидалити
  11. І я хочу таких класнючих ведмедиків)))

    ВідповістиВидалити
  12. )))) я от незнаю нагліти мені чи ні ))) але ведмедики мене манять...... короче хочу ще ))))

    ВідповістиВидалити
  13. Підтримую Оксану ведмедики так і манять... на одному з них саме моє ім*я)) може це знак долі?)

    ВідповістиВидалити
  14. Які малявки хорошики!!! Сама таких зробити не зможу, а так хотілося б доньок порадувати!

    ВідповістиВидалити
  15. Такие милашки!!!Очень хотелось бы выиграть!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Такие милые!Люблю твой блог и решила тебя немного порадовать! заходи за наградкой http://snow-white-rabbit.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html

    ВідповістиВидалити
  17. Ну як можна відмовитись від такого??? Такі милі малесенькі ведмежатка... Звичайно я їх хочу!!!

    ВідповістиВидалити
  18. Марьяночка, не перестаёшь удивлять!!! Они просто неотразимы, такие милые, сделано с душой и любовью...Прелесть!

    ВідповістиВидалити
  19. Такі класнючі Ваші Теддіки! Буду мріяти про них)))

    ВідповістиВидалити
  20. Аааа і я стану в чергу :))) Такі симпатичні, неможу втриматись :))))

    ВідповістиВидалити
  21. І я хочу. Нагло і безсоромно хочу таких ведмедиків і нічого з тим зробити не можу )))

    ВідповістиВидалити
  22. и я просила такую конфетку ))) очень хочу!!!

    ВідповістиВидалити
  23. ммммм... такі милашки! не можу стриматись!! а вдруг

    ВідповістиВидалити
  24. ой-йой які манюні, і хоча я помішана на вівцях. але може ця цукерочка стане початком до колекції тедіків =)))

    ВідповістиВидалити
  25. гарнюні які!!! я теж такі хочу!!!!

    ВідповістиВидалити
  26. Ура, и я постою в очереди, по-хо-чу))) Вони чудовi!

    ВідповістиВидалити
  27. Ааааа, вони супер!!!! Хочу-хочу)))))

    ВідповістиВидалити
  28. Вони просто лапочки і я хочу, хочу, хооооочу!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Ведмежатко Теді плаче
    не лягає у калачик:
    зіроньки на небі тьмяні
    у пилюці, як в тумані.
    Й мед не тішить ведмежати,
    інструменти йде шукати.
    Змайстрував міцну драбину
    (працював аж цілу днину),
    взяв сміливість в кулачок
    і пробравсь до зірочок.
    В Теді шерсть дуже м'яка,
    витре навіть мідяка.

    В небі зорі ясно сяють,
    всіх звіряток звеселяють.
    З чаєм пряники у меді
    з друзями ласує Теді.

    ВідповістиВидалити
  30. Я очень люблю медведиков ручной работы..у меня есть вязаные..есть пошиты..есть вышитые..буду мечтать о слепленных...и в ручках надпись..Данилка..во размечталась..

    ВідповістиВидалити
  31. Клас! Не перестаю дивуватися ні таланту. ні доброті...Я також стаю у чергу.

    ВідповістиВидалити
  32. Це майже ювелірна робота! Хочуууу...

    ВідповістиВидалити
  33. Майя, дуже кльовий віршик! Скопіювала собі, буду малому читать на ніч!!! Дякую тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  34. Какие они малепусечные! Как ты их лепила? не представляю...
    Очень-очень хочу!

    ВідповістиВидалити
  35. Ой какие!!!!!! И меня в конфетку возьмите! Очень очень хочу этих милашек!!!

    ВідповістиВидалити
  36. Конечно я записываюсь! Марьяночка - они просто замечательные!!!

    ВідповістиВидалити
  37. Такі милі крихітки. Лапусічки.
    Із задоволенням помрію про них.
    http://floxa.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  38. И я в очередь становлюсь с большой надеждой на удачу)))
    http://feltrofairytale.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  39. І я хочу таку красоту,буду надіятись на успіх.
    Теддіки дійсно хороші,люблю їх дуже,в магазини з такою красотою краще не заходити,а то можна і всю ззарплату оставити))))

    ВідповістиВидалити
  40. Чудо-мишки) Если выиграю - будет подарочек к дню рождения моего сына)))

    ВідповістиВидалити
  41. Какая замечательная парочка, буду верить в свою удачу :))

    ВідповістиВидалити
  42. обожаю их!!! очень хочется получить их, тем более, что за это дни у меня 2 праздника: ДР сыночка-вот бы был ему подарочек и 6 лет как мы с мужем знакомы))

    ВідповістиВидалити
  43. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    Greetings
    Bernadett

    ВідповістиВидалити
  44. Тедіки просто шикарні!! Хотіла записатися на цукерочку з ними, але боюся, що не доїдуть до мене цілими, якщо виграю.
    То просто напишу, що робота дуже філігранна!!! Я в захопленні!!

    ВідповістиВидалити
  45. Марьяночка, и я хочу таких медведиков!!!! Хочется верить в свою удачу ( у нас с мужем 6 ноября 18 лет совместной жизни))))!!!! Буду держать кулачки за нашу семью!!!!

    ВідповістиВидалити
  46. Такі класні тедіки!!! Дуже хочеться їх отримати! Сподівають мені пощастить ;)

    ВідповістиВидалити
  47. Медвежатки супер! Буду держать пальцы крестиком! Я просто в восторге от этих медведиков!!! http://www.liveinternet.ru/users/57777775/post187381138//

    ВідповістиВидалити
  48. І я б не проти таких солоденьких ведмедиків.

    ВідповістиВидалити
  49. Теддики просто волшебные!)) В вдруг повезет))
    http://ultramarinka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  50. А можно и мне напроситься!!!?? Обожаю мишек в любых проявлениях!!))) Так Хочется и такого!!))
    картинка слева на панельке http://fay-by.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  51. Ай, красота красивая ))) Ссылка справа
    http://marina-3004.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!