четвер, 1 вересня 2011 р.

І знову цукерочка від мене!

Доброго вечора!!!
Так-так. ви не помилились, я знову з цукерочкою для вас!
Але тепер, мої хороші, буду розігрувати її тільки серед існуючих читачів, котрі запишуться через Mister Linky's та для надійності залишать свій коментар  ;)) для надійності!
Чому так? Пояснюю. Мені дуже прикро , що записуються тільки заради цукерочок, потім , після розіграшу, видаляються.. мені неприємно..
Тому я буду дарувати подарунки тільки своїм відданим читачам, вам, хто зараз читеє і коментує! Дякую, що ви зі мною!!!
Тепер про саму цукерочку. Вона складатиметься з дирокола, що на фото, а також за доброю традицією, з свяких сюрпризів ( можу сказати тільки те, що серед цих сюрпризів буде набір паперу, стрічки і півперлинки, а також ще дещо ;))))
Також прошу розмістити картинку з цукерочкою в себе в блозі, журналі чи на сторінці з прямим посиланням на цей пост!!!
- участь в цукерочці можуть приймати усі рукодільні, нерукодільні блоги, крім цукеркових:)
-прийти сюди  29 вересня за результатими!!!
Усім бажаю успіху! Цілую усіх і обіймаю!І ще раз дякую вам за розуміння!!!

Ваша, Мар"яна ;)



1. Maari 30. Sveta Udelis 59. Canadiya
2. Marishka 31. Inna 60. Ирина
3. Герцогиня 32. Alinka 61. vikoulyona
4. Valentynka 33. Daniel 62. Mary_ lviv
5. Iverova 34. Tata25 63. Nata_ Lu
6. Tata25 35. Нуся 64. kava
7. Ashatanka 36. Lestata 65. Julia♥
8. bre 37. Іванк@ 66. oli4ka
9. Martuska 38. White rabbit 67. Freedom
10. irenka 39. Людмила 68. Юляшка
11. Лілюська- Lilia 40. Катерина 69. adel- dream
12. alla_ vb 41. Іринка 70. Freetany
13. МамаФиалка 42. lisichka_ polly 71. kisitoka
14. Атуля 43. Ластівка 72. Рената
15. Ladybird 44. kukusya 73. Stacy Kalo
16. Sonchyk 45. tatyana 74. Жанна
17. Anika 46. Ahasty Marshal 75. Жанна
18. k Vitka 47. irchik0308 76. Katerina
19. Оля і Юля 48. Альго 77. Ker- online
20. Ljalechka 49. Kal` ka 78. tubloko
21. Sweety 50. Лена-Лена 79. Insolence
22. ol4ikpsf 51. mas0706 80. Olya- Chyk
23. Vesnywka 52. Alenushka 81. Валентина
24. Velana 53. Віра 82. tatiust
25. Sophy 54. Инна_А 83. Yaska
26. Vika= Viktoria 55. Юлюша 84. mozanna
27. Алина 56. Лисена 85. Пташечка
28. Zoinka 57. Марина
29. Sveta Udelis 58. marunka1988

71 коментар:

  1. Марьянка, не устаю надеяться на удачу!
    Очень хочется получить что-нибудь от тебя, вещички наверняка заряжены твоим позитивом)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за очередную сладость, Марьянка балуешь на, лето конечно закончилось, можно и налечь на сладости)))
    буду первой? http://raznoe-interesnoe-poleznoe.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  3. Мар'яночка от здивувала! Ще цукерочка одна не розіграна, а вже іншу пропонуєшь ))) Дякую! З задоволенням прийму участь http://ukaminaprisvechah.blogspot.com/
    Сподіваюсь мені везтиме )))

    ВідповістиВидалити
  4. п.с. упс..не первая, пока про конфетку постила, меня опередили!
    п.с.2 только глупые отписываются, тут ведь клад идей и море позитива от твоих (ничего что я на ТЫ) работ + сладость на сладости
    Всем удачи!

    ВідповістиВидалити
  5. Привіт дівчата-полуночніки!!! Дякую !!! Всіх записав той містер:))
    Марічка, звичайно можна, дякую!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Не перестаю дивуватись Твоїй швидкості таланту та щедрості!!! Стільки цукерок... ну хоч одну то я повинна забрати собі)

    P.S. надіюсь мене можна вважати ПЧ, хоч я не так давно стежу за блогом, але читаю кожен новий пост. хоча й не завжди коментую, бо перечитавши додані до мене коментарі - слів більше немає.. Одним свовом - Ти талантище з золотими ручками і великим серцем!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую, Мар'яночка, за таку чудову цукерочку! І дуже б не хотілося, щоб від тебе йшли ПЧ! Ти дуже позитивна та МЕГА-творча людина, і мені дуже приємно, що я тебе знаю! Дуже тобі дякую за твої суперові роботи!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Спасибо и за эту возможность!:) Я молчаливый ПЧ, но уже исправляюсь, т.к. только недавно завела свой блог (заходите в гости, буду рада))) и поняла, насколько важен каждый комментарий, как это вдохновляет! А Ваши работы просто супер, не перестаю восхищаться!!!
    Всем удачи)

    ВідповістиВидалити
  9. Мар"янко, ти не даєш мені спокою))) Не можу відмовитись) Хоча лотерея мені ніколи не всміхається, ще раз спробую))
    А за читачів не хвилюйся, вони завжди були є і будуть!І не важливо скільки, головне, щоб віддані))

    ВідповістиВидалити
  10. Рідко мені щастить в цукерочках (я би навіть сказала, що більше не щастить, ніж щастить )))), але ти така щедра і так багато тих цукерків розігруєш, що я повинна якусь з них виграти, нє?
    Дякую тобі за щирість, щедрість, позитив і натхнення. Я би вже тебе хотіла побачити.

    ВідповістиВидалити
  11. І я вже тут, дякую за можливістя отримати цукерочку)))

    ВідповістиВидалити
  12. Яка ти молодчинка, що продовжуєш радувати свєю щирістю! А тимчасові ПЧ - то не проблема- - одні йдуть, інші приходять - а ми тебе любимо=)))

    ВідповістиВидалити
  13. Поставила в себе на панельці й так і підписала "від Щедрої Мар'янки".
    Ти стільки даєш!! І натхнення, і солодощів! Невичерпності тобі та вічного джерела відновлення!! O:-)

    ВідповістиВидалити
  14. Марьяна,ты просто нас балуешь.Большое спасибо за шанс.
    Что то в линк не вставляется,оставляю ссылку здесь,попозже попробую еще разок))
    http://vjqlytdybxjr.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  15. Я також хочу спробувати)))Дякую за шанс. Постійно надихаюсь твоїми роботи та вчуся. дивлячись на ці шедеври.

    ВідповістиВидалити
  16. Ура я 13! Мое любимое число! Вдруг повезет!!!
    Спасибо за конфетку!

    ВідповістиВидалити
  17. а я 14я, не знаю чем,но число нравится))) Марьяна, честно, не понимаю как можно от тебя уйти... О_о
    тут ссылка справа http://dreamlandatylja.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  18. я-то знаю, що за теорією ймовірності мені не пощастить - я ж вже раз у тебе вигравала))) Але все-одно запишуся - раптом 29 вересня буде моїм щасливим днем ;-)

    ВідповістиВидалити
  19. люблю твої цукерки, вони завжди надзвичайні як і твої роботи!!!
    В мене також читач зник, але саме цікаве я так і не зрозуміла хто це, хоч в мене не так їх багато, а тільки для цифри читач хіба потрібен?
    Сподіваюсь скоро побачимось

    ВідповістиВидалити
  20. Попытаю счастья еще раз))) Так хочется хоть один разочек выиграть =))) Большое спасибо за такую возможность! Ссылка на вкусняшку в боковой панели.

    ВідповістиВидалити
  21. Як завжди цукерочка супер!!! Горжусь тим, що я у тебе, Мар"янко, постійний читач!!! Нехай щастить!!! З.п. Юля

    ВідповістиВидалити
  22. І я попробую)) Дуже надіюсь що хоть разочок мені пощастить) Дякую Мар'янка!)

    ВідповістиВидалити
  23. Привіт! Дякую за твою щирість! Ти молодець, і не звертай уваги на тих непостійних читачів... я навіть не розумію, для чого так робити! Суперова цукерка, і хай всі інші заздрять!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Мар'яна, ти нас розпещуєш ) Дякую за таку смакоту!!!

    ВідповістиВидалити
  25. ооо!! знову цукерочка! Мар"янко, ти не перстаєш дивувати... дякую!
    і я в чергу :)
    все на боковій панельці :)http://scrapkoa.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  26. Мар'янко, дякуєм за тааааку щедрість)))

    ВідповістиВидалити
  27. такого дырика я еще и в глаза не видела)))попробую записаться и я. Когда-нибудь должно же мне повезти в твоих конфетках))что-то линкин пока не хочет записывать, попробую позже))
    ссылка в блоге на левой панельке:http://workshopalinab.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  28. Марьяночка, во-первых, спасибо за все розыгрыши конфеток!! :) Для меня лично конфетка - это возможность найти хорошие, интересные мне блоги! Я часто захожу по ссылке на конфетку, становлюсь ПЧ, но в конфете даже не участвую. Я не всегда у тебя комментирую, но всегда читаю! Мне нравятся твои работы, твое отношение к жизни и я буду тебя читать в любом случае!!! :) Удачи и вдохновения!

    ВідповістиВидалити
  29. Марьяна, спасибо за очередную вкусность)) Меня Линки записывать не хочет, пишу ссылку здесь http://rukodom.blogspot.com картинка на левой панельке. Удачи))

    ВідповістиВидалити
  30. Марьяшечка, ты такая щедрая на сладости, снимаю шляпу. Обязательно прийму участие. а вдруг)))..

    ВідповістиВидалити
  31. Марьяночка, совсем случайно 2 раза записалась, а удалить не знаю как, исправь пожалуйста, больше баловаться не буду)))

    ВідповістиВидалити
  32. Ой спасибо за еще одну конфетку! Очень хочется что-нибудь рукодельное :) Потому как смотрю и рассматриваю каждую новую работу, а вот комментировать не умею :( http://shishova-inna.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  33. Марьянка, ну ты прямо Дед Мороз! :)) Столько подарков :) Не устаю надеятся :) Мне в конфетках не везёт, но с радостью участвую в твоих!

    ВідповістиВидалити
  34. Марьяна, у вас очень красивые работы! С удовольствием читаю ваш блог! А еще вы просто фея, разбаловали уже нас подарочками :)

    ВідповістиВидалити
  35. І я в чергу! Стільки подарунків тільки встигай записуватись. Ще б пощастило ото булоб класно!

    ВідповістиВидалити
  36. Неможу стерти свою першу ссилку в містері не той URL написала!

    ВідповістиВидалити
  37. Дякую за чудову нагоду!!!!Ну ти і оперативна!!!
    А за тих хто перестає бути твоїм ПЧ,не розстроюйся!!!Вони не знають,що втрачають!!!

    ВідповістиВидалити
  38. І я сюди)Даремно ті ПЧ видаляються! Тут же стільки корисного і цікавого!!! Ну але то таке))) он дивись скільки є в тебе реальних поціновувачів)
    З радістю приєднаюсь до розіграшу)))

    П.С. ти дивись, а то розбалуєш нас)))

    ВідповістиВидалити
  39. Мар"янко, дякую за шанс отримати таку чудову цукерочку!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  40. Мар"яно, дякую за можливість слідкувати за твоєю творчістю та за спробу виграти цукерочку!

    ВідповістиВидалити
  41. Гадаю, ті, хто йдуть, самі ж собі дурне й роблять, адже в тебе завжди є на що помилуватися, і є чому повчитися. Не варто на таких і зважати!
    Твори і радуй надалі твоїх поціновувачів!

    ВідповістиВидалити
  42. Мар"нко -люблю твої цукерки, черпаю натхнення від твоїх робіт ,поважаю тебе, як творчу особистість-і ще мрію виграти одну з твоїх цукерок !!!

    ВідповістиВидалити
  43. Буду рада взяти участь у розіграші цукерочки - дуже смачненька!))А ваші роботи справді неймовірно гарні, а головне - надихають!))Дякую вам за цей чудовий блог!Ви гарний майстер)))

    ВідповістиВидалити
  44. Люблю читати тебе) хоч і не коментую. якось взагалі дуже рідко залишаю коменти... не знаю, чому...
    але все одно люблю твій блог) дуже))

    ВідповістиВидалити
  45. ЗНОВУ З НАДІЄЮ СТАЮ В ЧЕРГУ!!! не перестаю дивуватись твоїй щедрості)))

    ВідповістиВидалити
  46. ОХ, Марьяна, даже сложно представить как это неприятно, когда вот так записываются только ради розыгрыша :( Я давно читаю твой блог и знаю тебя, как светлого и открытого человека, ты кажешься очень доброй и всегда позитивной. Пусть у тебя все будет хорошо :)

    ВідповістиВидалити
  47. Ух ты! Еще одна сладость! Марьяна, ты нас балуешь!! записалась в Линки. Обидно,что есть такие, которые отписываются.. одна мастерица - в честь 100 читателя разыграла конфетку, так после розыгрыша осталось 96 всего..неприятно..Преданные тебе ПЧ с тобой!!!

    ВідповістиВидалити
  48. Спасибо за очередную сладость) и так скоро... продолжаю звать удачу))) желаю чтоб твои ПЧ всегда оставались с тобой, ведь в твоём блоге глаз радуется))))

    ВідповістиВидалити
  49. Марьяночка, ну ты даешь!!! Только-только разыграла конфеточку, одна еще не разыграна и опять новая!!! Ну нас балуешь просто!!! Я вся в мечтах о выигрыше...
    И повторюсь: не вздумай расстраиваться из-за чепухи!!! Эти охотники за конфетами не стоят даже кончика твоего мизинца, а не то чтоб занимать твои мысли столь долгое время!!!
    Цём!!!

    ВідповістиВидалити
  50. І правильно робиш. В мене теж після розіграшу кілька читачів втекло... Так неприємно :(
    Але я не розумію як можна від тебе йти!!!! Ти ж така класна фантазерка-майстриня :)))

    ВідповістиВидалити
  51. Мар'яна, прекрасно тебе розумію, дійсно бридко, коли додаються за цукерку, а потім видаляються, відразу депресія навалюється, щось на кшталт, "невже мої роботи такі нудні" і так далі ... Але все ж є ті, кому твої роботи цікаві, хто підтримує, а іноді і критикує і це радує.
    Ну і звичайно хочу тобі побажати, що б "цукеркових друзів" у тебе не було, а тих хто щиро любить твої роботи було все більше і більше!
    Цукерочку на панелі залишила. =)

    ВідповістиВидалити
  52. Марьяша, балуешь ПЧенек)))С удовольствием поучаствую, правда круглые числа (с нулями) не видела, чтобы выигрывали, рендом злой) Спасибо за шанс, нравится твое творчество очень!

    ВідповістиВидалити
  53. Дякую за твою творчість та за те, що так нас тішиш і своїми роботами, і такими солодощами. Із задоволенням прийму участь у розіграші.

    ВідповістиВидалити
  54. В тебе найсолодший блог! З радістю запишусь (хоч мені і не везе в таких справах)))

    ВідповістиВидалити
  55. Мар"ясик, щедра душа на солодке! =))
    Дякую за можливість виграти ;-)

    ВідповістиВидалити
  56. Яка ти щедра на сюрпризи та цукерки:))))
    Не можу пройти мимо:)))

    ВідповістиВидалити
  57. Мар"янчик, ті, що видаляються з твоїх ПЧ роблять собі ж гірше. Вони навіть не уявляють, яке джередо натхнення вртачають.А тому не варто засмучуватись))))
    Дякую за твою щедрість!!!!
    І теж стаю в чергу))))

    ВідповістиВидалити
  58. Мар'яна, твоїй щедрості немає меж!

    ВідповістиВидалити
  59. Спасибо Марьяна за конфетку!
    Хоть я и не давний Ваш читатель, но надеюсь, что шансы и у меня есть.

    ВідповістиВидалити
  60. доєднуюсь до Жанни)а раптом пощастить) неможливо пройти повз.

    ВідповістиВидалити
  61. І хоча цукерки, то ест зле для попи, але ж не такі =)))
    А ще я нарешті навчилась додавати картинки і лінки на панельки =))

    ВідповістиВидалити
  62. Дякую за цукерочку, Мар"янко, і за чудові роботи теж! :)

    ВідповістиВидалити
  63. Надіюсь на богиню Фортуну)))і вона не обмине мене
    Картинка нагадує мені наш національний прапор;)

    ВідповістиВидалити
  64. Я не завжди пишу, але завжди читаю. :)
    Новачок я в цьому ділі, може пощастить? :)

    ВідповістиВидалити
  65. Дуже дякую усім!!!! Скоро розіграш, не пропустіть! Заявки вже не приймаються ;))) Вас чекає нова цукерочка !

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!