вівторок, 13 вересня 2011 р.

Флеш моб ;))) і мої фото

От і я заразилась флеш-мобом! Питання мені писала Зірочка:), за що їй дякую! Тепер постараюсь чесно відповісти :

1. Дощ чи сніг?
Однозначно сніг! Обожнюю кататись на лижах, як то кажуть: трохи їду, трохи пхають", але все одно обожнюю!!! З нетерпінням чекаю зими тільки заради снігу!

2. Шоколад чи морозиво?
ммм,ото спитала ;))) І як тут вибрати? Шоколад, молочний, з горішками, від Львівських шоколадних майстрів! А ще коли під боком філіжанка гарячого какао...

3. Новий одяг чи нові скрапматеріали?
ГГГ, скрапматеріали манять!!!! Найчастіше це нові закупи для творчості. Для нового одягу є коханий чоловік ;)

4. Корабель чи літак?
Літак! Боюсь і одного і іншого, але оскільки плавати я не вмію, значить прийдеться вчитись літати ;))

5. Ранок чи вечір?
Вечір! Я сова по натурі, тому нічка і вечір для мене ідеальний час для роботи, творчості і всяких справ ;) Єдине не люблю ввечері, це безрезультатне заколисування малявки ;))), коли вона аж ніяк не бажає спати, а мамі вже ручки сверблять щось порізати і поклеїти!

Кому запитаннячка:) ???

Тепер покажу вам фото , на яких фотоапарат мого тата ;)


33 коментарі:

  1. мне интересно ответить.
    Вот так по чучуть узнаем друг о друге

    ВідповістиВидалити
  2. цікаво)))а я вже флешу від зірочки також

    ВідповістиВидалити
  3. Ух ,какой раритет, шикарные фотографии!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую дівчата!
    Запитання дл Агрум
    1. Кава чи чай?
    2. Квіти чи торт?
    3. Музей чи парк?
    4. Нова зачіска чи тату?
    5. Кіт чи пес?

    Питання для marunka1988
    1. Макарони чи картопля?
    2. Швидко чи помало?
    3. Весела компанія чи романтичний вечір вдвох?
    4. Кавун чи диня?
    5. Кінотеатр чи театр?

    Питання для Атулі
    1. Медуза чи павук?
    2. Бейліз чи шампанське?
    3. Друг чи подруга?
    4. Подорож чи пасивний відпочинок?
    5. Борщ чи уха?

    дякую вам!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Запитання для sophy
    1. Мікі маус чи Дональд дак?
    2. Хаус чи Відчайдушні домогосподарки?
    3. Копмот чи сік?
    4. Піца чи вишневий пиріг?
    5. Норкова шуба чи куртка від Луі Вітона?

    ВідповістиВидалити
  6. Марьяна, и я хочу вопросики!!!! А ФЭД и у моего папы до сих пор хранится. Он меня на нем учил фотографировать, я была самая крутая, поому как у всех были "Смены" и "Агаты")))) Его пиятно просто в руках подержать, правда?!

    ВідповістиВидалити
  7. Привіт! І я приєднусь до числа бажаючих отримати запитання. Цікаво буде навіть для самої себе )))

    ВідповістиВидалити
  8. Фото просто чудові!
    Дуже цікаво було більше про тебе дізнатися!
    Мені теж питання будь ласка :)

    ВідповістиВидалити
  9. Було цікаво, дізнатись про тебе трошки більше)))

    ВідповістиВидалити
  10. Дуже цікаво було почитати!! У мене теж скрапматеріяли переважають перед одягом. ))))
    А фото - надзвичайні!!! Мій тато теж такого фотоапарата мав, то мені аж серце защеміло за домом...

    ВідповістиВидалити
  11. Мне бы тоже хотелось вопросиков от тебя, но не буду даже напрягать тебя этим, итак уже много желающих, а фотик классный. Жаль, что у меня нет хорошего фотоапарата, такая нужная вещь.

    ВідповістиВидалити
  12. А у меня у отца был "Зенит". И дочка сейчас фотографирует на "Зенит", только на другой. Специально ей купили, потому что захотела. Да и фишка сейчас у них такая, по старым фотикам...
    Я вот только сегодня с подругами разговаривала на тему того, что вместо шмоток новых лучше скрапматериалы закажу... что поделаешь-болезнь.

    ВідповістиВидалити
  13. Давай ще й мені питаннячка) Зірочці вже відповіла, ще й буду рада відповісти на твої)

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую дівчата!!!!
    Тепер питаннячка для Milka
    1. Жаба чи Змія?
    2. Холодний чай чи гаряча вода?
    3. Фіолетовий чи чорний?
    4. Свіже повітря чи 1000 грн?
    5. Коротка стрижка чи довге волосся?

    Для Женечки Joy
    1. Вафлі чи горіхи?
    2. Ванна чи душ?
    3. Фоторамка чи альбом?
    4. М"ясо чи салат?
    5. Стрибок з парашуту чи повітряна куля?

    Питання для Sveta Udelis
    1. Книга чи інтернет?
    2. Кава чи капучіно?
    3. 13 чи 66?
    4. Високий і товстий чи стрункий і низенький мужчина?
    5. Крик чи тишина?

    Питання для Natali
    1. Силікон чи ботекс? ;)
    2. Дружба чи знайомство?
    3. Бархат чи віскоза?
    4. Квадрат чи трикутник?
    5. Епіляція чи штани?

    ВідповістиВидалити
  15. о, и я хочу вопросов! просто жажду!
    Больше всего смеялась по поводу скрапматериалов! Браво! )))

    ВідповістиВидалити
  16. Питаннячка для Katerina
    1. Грузин чи Армян?
    2. Місто чи село?
    3. Голубці чи фарширований перець?
    4. Маршрутка чи таксі?
    5. Камеді шоу чи балет?

    ВідповістиВидалити
  17. І мені, і мені можна?Будь-ласочкааа))

    ВідповістиВидалити
  18. lisichka_polly привітик! Лови питання!
    1. Скайп чи електронка?
    2. Ранок чи вечір?
    3. Відчуття голоду чи страху?
    4. Кохання чи звичка?
    5. Фізичні вправи чи велосипед?

    ВідповістиВидалити
  19. читаю вопросы и удивляюсь твоей выдумке))) молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  20. Так интерестно было почитать :)
    А можно и мне вопросы :)
    Фото просто обалденные!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  21. irchik0308 вже виправляюсь ;))
    1. Сонче чи місяць?
    2. Лід чи вогонь?
    3. Коктейль чи пудинг?
    4. Великі зміни чи стабільність?
    5. Стрибок з вишки чи подорож в шахту?

    Irish Cream для тебе питанняччка:
    1. Наполеон чи Київський торт?
    2. Прибирання в суботу чи похід в кіно на перший сеанс ;)?
    3. Духи чи туалетна вода?
    4. Фільм жахів чи мультик?
    5. Гарячий пістолет чи двосторонній скотч?

    ВідповістиВидалити
  22. Марьяна, ответы тут: http://irchik0308.blogspot.com/2011/09/blog-post_14.html Спасибо!!

    ВідповістиВидалити
  23. Мне-мне-мне вопросиков, плиз!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Алара лови!!!
    1. Кокосова стружка чи арахіс?
    2. Джинси чи спідниця?
    3. Довгі розмови по телефону чи переписування в скайпі?
    4. Традиції свят ( Новий рік, Великдень...) чи святкування дня народження поїздкою в іншу країну!
    5. Подарунки сиротам чи купівля непотрібної речі?

    ВідповістиВидалити
  25. Спасибочки. А вот и мои ответы http://stormfly91.blogspot.com/2011/09/blog-post_2538.html

    ВідповістиВидалити
  26. Ты очень позитивный человек!!!! ♥

    ВідповістиВидалити
  27. Забыла, я ж зашла сказать, что у меня для тебя наградка в блоге!!!

    ВідповістиВидалити
  28. А я повернулась із відповідями:
    http://milka-ljudmilka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!