четвер, 23 червня 2011 р.

Пластика і маленька пропозиція ;)

Привіт усім-усім!
Найперше хочу показати вам свіжоспечені ;) вироби з пластики! 



А тепер маленька пропозиція: я на днях складала-перебираа свої скрап запаси і вирішила послідувати прикладу дівчат, котрі роздають-дарують новачкам свої залишки ( все те, що вже давно не використовується, але може пригодитись ;)))
Я наскладала цілу коробочку, але це чує моя душа ще не кінець, тому усі бажаючі дівчата, хто хоче отримати таку коробку в подарунок від мене, записуйтесь в цьому пості до 27 червня ! З радістю відправлю її вам по Україні чи віддам особисто в руки!!!

ще додаю декілька фото ( 23:22)
напекла ще декілька штук, вже з нової формочки :)



49 коментарів:

  1. Які гарні ці дамочки!!!!А гудзички такі веселі,прямо "морські" камінці)))
    Я б не відмовилась від скрап-матеріалів))) В мене ж вдома ще один скрапер з"явився-моя донька:) так що, нам би все пригодилось)

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже класні вироби!!!!!!!А в листівочках напевно як дивляться,просто супер!!!!!!!!
    Я б теж не відмовилась від твоїх залишків)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. я не знаю, які це правильно називається!!! але ті дамсьці медальончики такі класні.. Вишукано!!!

    і я не проти подарунку... :)

    ВідповістиВидалити
  4. Какая красотища :)прям глаз не оторвать

    ВідповістиВидалити
  5. Очень классные изделия, особенно девушки :)
    Мне кажется такая замечательная коробочка пригодится не только новичкам :) Тоже бы не отказалась :)

    ВідповістиВидалити
  6. це камелії, Маряна ти бачила, що ми робимо зустріч, особисто запрошую тебе в нашу невеличку компанію, будемо дуже раді тебе бачити, чи ти може обідилась за щось на мене???, то прошу вибачення, то так наперед, а ще б я не відмовилася від твоєї коробочки з штучками!!!Дякую

    ВідповістиВидалити
  7. Класні получились вироби з пластики. Особливо гудзички подобаються))))))))))
    А подаруночок теж хотілось би (червоний-червоний смайлик)))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Очень хорошая традиция помогать другим!

    ВідповістиВидалити
  9. Изделия из плстики - это что-то!!! А на раздачу запасов я не опоздала? Была б очень благодарна за подарочки.

    ВідповістиВидалити
  10. Ой! Попередній коментар писала я. Просто моя донька не закрила свій блог, а я не побачила , от і вийшло, що написала від її імені.

    ВідповістиВидалити
  11. Вистарчить... на всіх??? Я теж не відмовлюся...

    А вироби із пластику---суперові...

    ВідповістиВидалити
  12. О,дівчата, дякую!
    Маринка, дякую за запрошення, я все бачила, про все знаю, не обіцяю прийти, але буду старатись! А за які обіди ти говориш, бо я щось не в курсі :)))))

    Дякую. щи виявляєте бажання на отримання коробочки, заисуйтесьусі, я перегляну усі блоги, і подаруюю її комусь із вас!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. І звичайно одну дамочку в придачу також віддам!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Ой! Це я написала попередній коментар. Просто моя донька не вимкнула свого блогу, і вийшло, що я написала коментар від її імені.

    ВідповістиВидалити
  15. Дамочки класні!Нема що казати:)

    ВідповістиВидалити
  16. Чудові камеі! А кольри які! Чудова ідея допомогти ближньому! ТИ ЗОЛОТЦЕ НАШЕ!

    ВідповістиВидалити
  17. Дамочки шикарні! Але мені дуже гудзики подобаються, такі веселі :)

    ВідповістиВидалити
  18. Такі класні камеї!!! Я в захваті) От би собі таке навчитись робити.
    В мене дома трішки є матеріальчиків, але "маленький" хомячок просить ще) Якщо то не дуже нагло, то теж хочу записатись на коробочку;)

    ВідповістиВидалити
  19. Класні гудзики))) і я, звичайно, не відмовлюся від коробочки)))

    ВідповістиВидалити
  20. Гудзички суперові і дамочки теж дуже красиві на мило схожі так і хочется намилитись. Я б не проти коробочки. Матеріалів в мене не дуже багато і тільки недавно купила свій перший дирокол кутовий. Дуже б хотілось її одержати.

    ВідповістиВидалити
  21. Марьянка даром я ничего никогда получать не хочу...но...хочу сделать обмен...хочу твою камею среднюю ..очень очень...напиши ..что выслать тебе..матерьяльчики..кружавчики.. ленточки..дырокольности... пуговички....и.т.д.
    Я буду благодарна если отзовёшься...

    ВідповістиВидалити
  22. Дякую вам дівчата, що маєте охоту на мої подаруночки!!! Дуже-дуже!!!!

    milena60, перестань! Пиши адресу, я тобі її вишлю!!! Буде подаруночок від мене!

    ВідповістиВидалити
  23. А если для меня что-то найдётся, буду безмежно вдячна)))))

    ВідповістиВидалити
  24. Да и тётеньки на последней фотографии просто суперр!!!!

    ВідповістиВидалити
  25. Такая красотень! Я сама все думаю начать, но как-то не решаюсь. Просто клевезные штучки!!!По поводу новичков...хорошее предложение.Но я отправляю свои излишки в детский дом. Думаю,им нужнее)))

    ВідповістиВидалити
  26. Можно и мне какую-нибудь камею на обмен?

    ВідповістиВидалити
  27. Ідея з подарунками чудова. Не перестаю дивуватися таланту. Дивлюсь на ці роботи і розумію, що мені ще рости і рости.

    ВідповістиВидалити
  28. Чудові ґудзички і дамочки суперові!!!!!

    ВідповістиВидалити
  29. Мне очень дамочка понравилась)!
    Я конечно тоже буду рада всяким подарочкам)

    ВідповістиВидалити
  30. StacyKalo Слушна думка, я також постараюсь щось назбирати для діток!На рахунок Камеї: я нароблю багато їх, на всіх вистачить! Напиши мені свою адресу!
    Дякую дівчата!!!

    ВідповістиВидалити
  31. Спасибо, Марьяночка.
    83112 Донецк
    Туполева д.4, кв. 42
    Калафат Анастасия
    ОГРОМНОЕ СПАСИБООООООО!!!!

    ВідповістиВидалити
  32. ще б не бути ласим на твої скарби, а за обіду, ну не знаю впринципі нічого не повинно бути, аде ж знаєш в нас народ можить образитися за що небудь, ну та менше з тим, головне що все ок!!!і якщо будеш іти хоча б в пятницю попередь мене , щоб я підготувалася,дякую

    ВідповістиВидалити
  33. Марьяшка- молодчина. Хорошую акцию затеяла.

    ВідповістиВидалити
  34. Настунь, нема за що! Чекай листа!!!
    Маринка, я буду старатись!!!! Ок, напишу!
    Танюш, дякую! Я продовжую гарні традиції!

    ВідповістиВидалити
  35. Ого, класно вийшло!) я все не візьмусь спробувати собі щось таке "натворити")

    ВідповістиВидалити
  36. Ой, я б від такого пакуночка також не відмовилась! А в свою чергу як трошки позатарююсь, то обіцяю підтримати когось, хто ще більший новачок, ніж я.

    ВідповістиВидалити
  37. А из Молдовы можно в очередь? =)

    ВідповістиВидалити
  38. Ой і я хочу! Камейки такі суперові!!! Просто клас!!! http://olkajulka.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  39. Ай, Марьночка, давай обменяемся (хотя посмотревши на твоё рабочее место,даже не знаю чего тебе предложить))),но что-то придумаю),а то просто так, как то мне не удобно. А дамочек очень хочеться таких имет!

    ВідповістиВидалити
  40. Ай камейки, ай чудо! а не шкода віддавати? Якщо-ні, то постав мене в чергу за своїми багатствами, добре? :)

    ВідповістиВидалити
  41. Боже мій! та це ж просто неперевершено!!! я знала, що в тебе руки золоті, але тут просто мову відняло....

    за подаруночок, я б теж хотіла отримати, але бачу, що бажаючих вже ой, як багато...

    ВідповістиВидалити
  42. Марьяна..думаешь ты только любишь расдаривать подарочки...напиши мне и свой адрес...и будет у нас обмен любезностями...Ок...?

    ВідповістиВидалити
  43. Дякую вам усім-усім!!!!!!
    Зі всіма зв"яжусь обов"язково!!! Цілую!!!

    ВідповістиВидалити
  44. Мар"яшик, камеї оболдемуашні!!!!!! Молодчинка!)

    ВідповістиВидалити
  45. О, я придумала, буду 2 пакуночки розігрувати, один для початківця-скрапера! Інший з набором камей!! Між усіма, хто записався тут! Чекайте мої хороші!

    ВідповістиВидалити
  46. камеи замечательнейшие! Я за ними)))) мона?

    ВідповістиВидалити
  47. круті вироби!!!!
    особливо синенькі гудзики)))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!