понеділок, 20 червня 2011 р.

Для сестрички ;)





29 коментарів:

  1. супер!!!
    чудовий наборчик!!!
    гарне поєднання кольорів!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Люблю папір в горошок :)
    Набір суперський!!!

    ВідповістиВидалити
  3. класс!Марьяна,а из чего сделан фонарик?так люблю такие вещи!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую вам дівчата!!!! Ліхтарик тут для декору ;) прикраса така! Купила його, бо так сподобався мені!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Така яскрава і позитивна! І ти мене питаєш, коли я встигла листівку зробити? Це моє вічне питання до тебе ))))

    ВідповістиВидалити
  6. О, какая красотища!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Дякую!!!!
    Олюсь, та як кажуть - поміж дощ! То і я так само! Поки з тобою говорила, вирізала :)))
    Танічка, спасибі велике!

    ВідповістиВидалити
  8. Супер, кольри бомбезні, я теж маю такий ліхтарик))))))))) і ще салатовий)))

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую Соля!!!! Знаю-знаю, і в мене салатовий є! Плануємо завіз ще, ак що ласкаво прошу ;)) Будуть гарні штуковини!

    ВідповістиВидалити
  10. Яка краса, я в захваті... такий чудовий ансамбль... Дуже гарно! Молодець!

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже класний наборчик! Рожевий!!! такий нарядний!))

    ВідповістиВидалити
  12. супер просто!!!сестричка останется довольна)))

    ВідповістиВидалити
  13. надзвичайно красиво і яскраво!!!

    ВідповістиВидалити
  14. ооо, то ти маєш відношення до того магазину?))))

    ВідповістиВидалити
  15. А шо то за магазин такий, про який знають всі, крім мене?

    ВідповістиВидалити
  16. В твоей любимой розово-салатной гамме)) очень красиво!

    ВідповістиВидалити
  17. приветик!! очень яркая и позитивная работа!! ))

    ВідповістиВидалити
  18. Соломійка, та трошки маю ;)))
    Дякую вам дівчата!!!!!!
    Олюся. це магазин Home&You :)
    Дякую усім вам за чудові слова!!!

    ВідповістиВидалити
  19. Краса, яскраво і ніжно одночасно, стільки квіточок гарнесеньких і блискітки...ммм...краса!

    ВідповістиВидалити
  20. о яка краса для сестрички!!! дуже ніжно і чудово!!!
    і я маю такі ліхтарики )))

    ВідповістиВидалити
  21. Дякую дівчата!!!!! Я сьогодні віддала замовниці цю листівку, так приємно, що люди захоплюються твоїми роботами :)))
    Оксанка, клас, напевно ти і IKEA маєш, оті шеббі ;) ? Вони бомбезні, пра???

    ВідповістиВидалити
  22. Класс! я тоже захоплююсь твоЇми роботами!)))

    ВідповістиВидалити
  23. Яке все ніжно рожевеньку. Супер!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!