понеділок, 13 червня 2011 р.

Я вже тут!!!

Привітики усім!!! Я вже знову з вами!!! 
Дякую усім, що ви заходите, залишаєте свої дорогоцінні слова!!! Дякую!!! Я всіх читала, все переглядала, змогу відписувати не завжди мала ;) , самі розумієте відпочинок! Завтра постараюсь все надолужити!!!!
Зараз вам покажу декілька моментів, які я зберегла у вигляді фото!
Приємного перегляду і чудового вечора!!!!!




Також по приїзді, мене чекав чудовий сюрприз - це мій перий ПІФ-подарунок від Мар"янки Yaska 
Дякую тобі за то чудо!!!! Частина подарунку солодкого не дожила до фотосесії ;)))))))


Ось таку красу мені прислала Мар"янка!!!
Дякую усім, що не забуваєте!
Не обіцяю ще сорого творчого повернення, адже відбулось бааагато змін ;))), але цукерочку для вас я вже приготувала!!!
Вже зовсім скоро!!!
Цьом!
п.с. Дуже дякую усім за нагородки! Я все зберегла, потім поставлю на свою "дошку перемог" !
Але дозвольте мені не виконувати усі умови - писати факти про себе, якісь історії! Як ви вже помітили я не дуже полюбляю писати довгі пости, розповідати про себе ;), тому ще раз дякую за довіру, за честь! Залишусь такою не до кінця опізнаною ;)))) 
п.с.с. ;))) і як обіцяла ще фото доці!!!

15 коментарів:

  1. Ва! Як класнюче=)))) І відпочинок і подарунок=) Багато приємного=) Ти давай відпочивай і повертайся до нас=) Я от взагалі думаю - якщо їхати на відпочинок, то не знаю чи переглядала б блоги - бо я як дивлюсь - одразу щось ліпити-клеїти хочеться=))) А на море свої інструменти не дуже то і хочеться брати=))))А якщо надивлюсь блогів, захочеться зробити листівку а не буде з чого - то то взагалі суцільна мука=)))) От я і думаю як мені бути=))))

    ВідповістиВидалити
  2. Привіт! Гарні фотки й подарунок прекрасний! Вдалого відпочинку!

    ВідповістиВидалити
  3. з поверненням!!!!!! ;) а я вже думала що ти там за буйки заплила )))
    зміни це кльово!!!!! тим більше тепер з новими силами до нових робіт ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Ура, ти вже є!!!!А то я вже скучила за твоїми роботами. Гарні фото з відпочинку і подаруночок класний.Котяра такий прикольний))))))))
    Тепер з нетерпінням чекатиму на нові роботи.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую вам!!!
    Мар"ясь, та то чесно було лишнім - мій ноут на відпочинку:))) але спокуса наявності нету всюди перемогла ;)))Я так щоб в курсі всіх подій бути! Ну і з малявкою спілкуватись!!!
    Дівчата дякую вам безмежно за коментарі!!! Заскучила!!

    ВідповістиВидалити
  6. Рада знову тебе бачити, читати, гарні фотки, донечка така красуня, чекаю на нові, свіжі ідейки!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Так, а чому оту маленьку красуню не взяли з собою на відпочинок??? ;-)
    Я вже заскучала за твоїми виробами і просто за тобою!

    ВідповістиВидалити
  8. ПРИВІТ!!!!
    Хоча ми говорили по телефону, але все одно вітаю тебе з приїздом!!!!!!!
    З ноими враженнями, з новими силами!!!!!
    Чекаю нових робіт і нових ідей!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт!!! Фотки просто супер! А на другій фотографії ліхтарик і то така бруківка класна?) Мені нагадало соняшник)
    Донечка красунька! Маленька модель:)
    Чекаю на нові роботи;)

    ВідповістиВидалити
  10. Хочу ще фото!!!! Такі яскраві та позитивні!
    А донечко - просто сонечко :)
    Жаль, що нам не вдалось зустрітися особисто. Тому чекаю адресу для надсилання АТС ;)
    Скоро я опублікую свій фоторепортаж зі Львову :)

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую дівчатонька!!!!
    Алінка, та ми ж на відпочинок їздили ;))))), маленька з батьками була!!! ;))) Але казав чоловік, що без неї не поїде більше!!
    Маруся, так це така бруківка, викладена з камінців морських розміром десь 4на 4 см! Я вже 2 раз в цьому місці відпочиваю, і налюбуватись не могла цим шедевром!
    Русік, бурулька моя, якби не наші лялякалки по телефону. я б там взагалі.... Чекай, я скоро буду!
    Марія, шкодую також що не зустрілись, але ти ж не останній раз у Львові, тому ласкаво запрошую і з нетерпінням чекаю на фотозвіт!!!

    ВідповістиВидалити
  12. яка краса!!! а доця ну принцеса просто!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!