пʼятницю, 29 березня 2013 р.

М"яка рамочка та дитячі бомбоньєрки

Привіт дівчата!
Поки ні в мене ні в малої немає температури((, я покажу вам свої останні роботи! Як то кажуть війна-війною, а творчі пориви не сплять!!
Це бомбоньєрки для дитячого свята:



 А це м"яка тканинна рамочка для однієї надзвичайної сім"ї!!!!
Пластикові трояндочки ліпила сласноруч:)


 Використала тканинку з останньої колекції Тільда))

Ось такі творчі здобутки на сьогодні!
Не засмучуйтесь, дивлячись у вікно, де падає сніг, впевнена весна вже добігає до нас! Не хворійте і бережіть себе!

Щиро ваша, Мар"яна;)

8 коментарів:

  1. Мар"яночко ОДУЖУЙТЕ з донечкою швидше!!! Весна не за горами,мусиш її зустріти здорова та красива))
    Гарні роботи,як завжди!Дуже!

    ВідповістиВидалити
  2. одужуйте!
    все як завжди гарно:)

    ВідповістиВидалити
  3. Ти навіть похворіти без скрапу не можеш)))
    На фантазію температура не діє))) молодчинка!!!
    І давай вже переставай хворіти ;)тренер чекає))

    ВідповістиВидалити
  4. У вас знову сніг??? Геть сніг!!! Геть хвороби!!!
    Гарна рамочка! І бонбоньєрки гарні ;)

    ВідповістиВидалити
  5. красота!!!!!!!!!!!!! выздоравливайте скорее!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую дівчатонька за побажання!!!! Сьогодні вже нам краще))) Погода знову зимова, тому погуляти, як казав лікар, не вийде.
    Спасибі ще раз за ваші коментарі. Я надзвичайно рада, що сім"ї, якій я робила цю рамочку, дуже сподобалось моє творіння!!!

    ВідповістиВидалити
  7. які вони чудові). молодчинка)!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!