вівторок, 11 вересня 2012 р.

Кулінарна книга

Привіт-привіт!
Знаєте, бувають такі моменти, коли терміново під рукою потрібно мати мінімальну кулінарну книгу чи кулінарний записник, щоб записати маленький але дууууже важливий рецепт. Я записую на якихось папірцях, які постійну губляться, в нотатки на телефоні з незрозумілими мені потім скороченнями..
Для того, щоб більше ні в кого не виникало таких ситуації, я пропоную створити міні-кулінарну книгу! Всі необхідні та швидкі рецепти будуть завжди під рукою!


У книзі 100 листків, кожен з яких розграфлено для зручності. А також у записнику є 5 розділів ( перші страви, другі, десерти, випічка, інші рецепти)

21 коментар:

  1. Прикольно. Я вот дааааааавно уже хочу сделать кулинарную книгу, ну надо, надо...

    ВідповістиВидалити
  2. Ну просто класс!!!
    У меня тоже в планах есть кулинарная книга(правда не в ближайших))

    ВідповістиВидалити
  3. классно! И странички яркие красиво сочетаются с обложкой!

    ВідповістиВидалити
  4. о, так, я теж записую то тут, то там, i вже давно планую зробити ще одну кулнарну книгу, саме для записiв; а твоя чудова i надихаюча!!! тканина з поварами дуже класна)))

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже=дуже сподобалась книжечка!!! Молодчинка!!

    ВідповістиВидалити
  6. Супер блокнотик! такий яскраво-осінній )))

    ВідповістиВидалити
  7. О! Як я тебе розумію! В мене теж така проблема :))) Запишу на папірчику, раз спечу, а потім загублю :)))
    Дуже мені подобається тканюшка на блокноті, така кулінарно-сонячно-смачна :))) отак :))))

    ВідповістиВидалити
  8. Ух, ты, какая же она хорошенькая! Не слов! :))

    ВідповістиВидалити
  9. о..як я тебе розумію ))) чудово розумію )))
    сама колись так мучилась, а потім нарешті зробила блокнот ))
    дуже мені твій подобається, такий вийшов апетитний, так аж пахне різними смакотами )))

    ВідповістиВидалити
  10. Люблю потрібні речі, а куди ж без кулінарної книги та ще й такої класної. Мені чомусь, таким гостреньким засмакувало, ням-ням )))

    ВідповістиВидалити
  11. О, дуже класна книга) І мені непогано б зробити)))

    ВідповістиВидалити
  12. такая позитивная - супер!
    я вот тоже мечтаю себе сообразить)

    ВідповістиВидалити
  13. Очень красиво! Сочно, аппетитно и что немаловажно - полезная вещь!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Невероятная книга!!! Мне так нравится твоя способность продумывать каждую деталь, вроде подобного много видела, но эта книга бомба!!! Особенно идея с замочком(застёжкой)понравилась, для сохранности рецептов от маленьких деток)))

    ВідповістиВидалити
  15. аааа який класни!!! точно кулінарний! бо такий апетитно-кольоровий!!! круть1

    ВідповістиВидалити
  16. Дуже дякую вам дівчата за ваші суперезні коментарі і відгуки! Я впевнена що ваші книги будуть такими ж теплими і "смачними"!!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Hi there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd ask.
    Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog article or vice-versa?
    My site covers a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other.
    If you might be interested feel free to shoot me an e-mail.
    I look forward to hearing from you! Great blog by the way!
    Look at my web-site :: personalized designs

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!