середу, 29 грудня 2010 р.

Ліпимо

Сьогодні я ліпила!!! Купила собі пластилін, який твердне на повітрі, і ліпила!
Хочете зі мною?
Берем вищеописаний пластилін, форми для вирізання фігурок, качалку, глітер чи стрази

розкатуємо пластилін, вирізаємо формочкою ( в моєму випадку - це зірочка)
Перед тим модна обсипати пластилін глітером, який дуууже добре до нього чіпляється і необсипається.
А можна і після вирізання, якщо потрібно обсипати тільки контури ;)

Ліпте, вирізаєте, формуєте фігурки!
Я наробила зірочок ( потім покажу, як я їх застосую) і гудзичків!
Тепер нехай сохнуть!
Приємної вам роботи!

Дуже гарна забавка для дітей, доречі!!! ;)

Гарного дня!

Дякую за візити!

5 коментарів:

  1. Яка краса! А де можна купити такий пластилін, він має якусь спеціальну назву? Щось я геть від життя відстала, навіть не знала що таке диво є)))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую!! Такий пластилін я купила в канцтоварах, він 3,5грн коштує! Не знаю його назви, в мене жаба там намальована і написано Magic Clay!! Успіху, думаю Ви зможете такий знайти!

    ВідповістиВидалити
  3. Зірочки супер! Це ти малювала чорним - чи це такі блискітки?

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Чорний сам пластилін, а в блискітках я їх обваляла! Там написано в МК ;) ;) Можна взяти інакший колір і покрити лаком після висихання!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!