четвер, 18 листопада 2010 р.

МК коробочки

Всі ми у школі складали коробочки, якісь скарби і тому подібні штуки. Я згадала як то робиться!!!
1. Складаємо квадрат паперу двічі , ось так

2.кутики загинаємо до центру

3.кожну з внутрішніх сторін складаємо так, як на фото


4.повинно вийти так


5.протилежні сторони розкладаємо

6.трикутники приклеюємо до дна

7.сторони котрі залишились складаємо і загинаємо до середини

8. отримуємо ось таку коробочку


Просто і швидко! Кришку для неї чи каркас як для шухлядки також зробити дуже просто!

Все залежить від розмірів вихідної коробки. У моїй останній роботі я виміряла сторони коробки, вирізала 2 однікові деталі, зігнула у позначених місцях і склеїла між собою, зробивши каркас. Це можна зробити і з цільного паперу, якщо дозволяє довжина, тоді склеювати прийдеться тільки в одному місці.

Бажаю усім плідної праці, дуже буду рада, якщо комусь пригодиться все написане!

Дякую що заглянули!!!

6 коментарів:

  1. Дякую, спробую зробити, а коробки ті міцні, бо на вигляд міцна, але то ж звичайний папір з щільністю десь 130?

    ВідповістиВидалити
  2. Соломія, так коробочка міцна, хоча і зроблена з тонкого скрап-паперу, свою попередню я робила зі скрап листа 30х30, вона міцна і стійка!

    ВідповістиВидалити
  3. а я якраз хотіла тебе питати за ту коробочку :) Дяки за МК!!!! ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, якраз взялась роботи міні-комодик ) дуже пригодиться !

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую за урок!!! ось моя коробочка за цим МК http://baronte.blogspot.com/2011/02/blog-post_13.html

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!