понеділок, 20 серпня 2012 р.

Мій відпочинок і неймовірні пригоди ;)

Доброго усім ранку!
Я вже на роботі! Після тижневої відпустки ;)
Розкажу вам трішки про сам відпочинок, бо таким гріх не поділитись:)
Взагалі, ми з сімейкою, вирішили поїхати на Закарпаття, щоб дитина подихала свіжим повітрям.
Приїхали ми в Поляну
На наступний день, погода різко погіршилась.. Ми поїхали в Мукачево погуляти. Дорогою, порадились і вирішили...
їхати в Одесу ;)
Повернулись в готель, зібрали речі, і не заїжджаючи до дому, вирушили на Хмельницьк:)
Наступного дня ми в же були в Коблево))

На відпочинок у нас було всього 4 дні (оскільки все це незаплановано ;)

Далі, ми вирушили в Київ! І оскільки він зустрів на дощем, поїхали в Житомир!
Наша подорож Україною)))) закінчилась в суботу ввечері)
Змучені але задоволені! Експериментуйте, не бійтесь змін і божевільних вчинків!!!
Гарного вам усім початку робочого тижня!

30 коментарів:

1. Ух-ти! Оце так подорож)) Та тепер я не буду боятись довгої поїздки на південь машиною))

Відповіді
    1. Дякую дуже Валя! Я також дуже переживала, але напевно через те, що все було незаплановано - вийшло так гарно відпочити!

2. Ого! Оце у вас плани мінялись.. прямо як Львівська погода :)))))))
    Тішусь ,що гарно відпочили і тепер буду чекати на нові креативні ідеї від тебе ;)))

3. вот так поездили :) фото очень красивые!

4. Интересно погуляли))) Самой хочется иногда поехать, не зная куда))

5. молодці, ціле турне зробили!!! але як для 4х днів відпочинку, забагато часу в дорозі, як на мене(((( я вже в цьому експерт, ми завжди і всюди на автомобілі, і от, за багато років такоï практики, ми тепер обов'язково плануємо маршрут, та так, щоб менше ïхати і більше відпочивати)))) а в Коблево як погода була? певно, тепленько, раз на пляжі!
    P.S. не Хмельницьк, а Хмельницький, місто назване в честь гетьмана)))

Відповіді
    1. Дякую Таня! Ні, ми відпочивали 9 днів, просто з переїздами і наявністю вільних місць, ми могли побути в Коблево тільки 4 дні)))
      Погода була нормальною, в середньому 26-30 градусів, після обіду ,правда, захмарювалось, але ми собі гуляли, на качелі дитину водили)) Дихали свіжим повітрям!

6. Нічого собі мандрівочка :) Привіт з Миколаєва! Нам до Коблева аж 40 хвилин, а так і не поїхала цього літа ще, проте докотилися аж до південної Болгарії. Мріємо про Львів :)

Відповіді
    1. ОО, Привіт! Шкода що не доїхала! Я була останній раз в Коблево в 2004 році, і тут неочікувано поїхали, та ще й з дитиною! Напевно і наступного року вирвемось на пару днів! Дуже сподобалось!

7. Ото то ти авантюристка :))) Це ж треба стільки місць змінити за такий короткий період. Молодець, не кожен так відважиться!

8. Ото авантюристи! Молодці! Так тримати! Такий незапланований відпочинок, як правило, найкращий!!!

9. Марьян, анука расскажи где жили в Коблево и что там по чем))) А то мы тоже думаем туда. Последний раз были там 2 года назад...
    Вообще вы молодцы! Эксперементаторы)))))

Відповіді
    1. Привітик! В Коблево ми зупинились на базі Меліоратор, судячи з побаченого навколо, це дуже гарна база. У нас в номері було все, і кондиціонер і ванна і всі необхідні умови для дитини. Я навіть не сподівалась що там таке є)))) Ціни правда, як в Європі... щоб поїсти, приблизно потрібно 100 грн на трьох чоловік ( за один раз).

2. 100 грн на 3х - то украïнські ціни, в Європі за 10€ і один не поïсть, хіба що бутерброд))))

10. Веселенький відпочинок, Мар'янка :))) А в Поляні я теж була минулої осені саме ось у цьому готелі - там дуже гарна місцина :)

Відповіді
    1. Дякую Оксанка! О, правда там класно? І повітря таке незвичне!!! Шкода що нам погода спортилась.. а так ми планували там 8 днів бути))

11. Обожнюю спонтанність:))) І як показує практика, спонтанні вчинки приносять як найбільше радості. Молодці, що так гарно відпочили:)

Відповіді
    1. Дякую Танюша!!!! Правда на мене це не дуже схоже) але нам сподобалось)))

12. Неймовірна подорож/пригоди Україною!! Які Ви молодці!!! Як гарно що Ваша сімя любить подорожувати! І як приємно що Ви відвідали моє рідне місто Житомир!!!!

Відповіді
    1. Дякую Іринка!!!! Наступного разу, як буду їхати в Житомир я тебе повідомлю, зустрінемось)) Я по роботі туди їжджу))) І в Житомирі в мене подруга!!! Настунь привіт, якщо ти це читаєш))))));)

13. Читаю!!!((( я в это время в Польше была(( в следующий раз я обязательно буду дома и мы сходим на суши!!!!)))))
    Вы умнички! Такой отдых всегда самый яркий!!)))

14. Ай прикро! Я щоразу коли заходжу в магазин, то уявляю, що десь там ти усим керуєш. Але ж у нас - Житомир. Якби я наперед знала, що ти будеш в нашому місті, то цілком можливо зустрілися б!

15. You ought to be a part of a contest for one of the greatest blogs on the internet.
    I am going to recommend this website!
    Feel free to surf my web site - personalized labels

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!