середа, 11 січня 2012 р.

Тільдо-коробочка для зберігання тканини :)

Доброго дня усім-усім!
Покажу вам сьогодні коробочку в стилі Тільда для зберігання тканини :)
Оскільки в мене її ( тканини) назбиралось вже багатенько, то я вирішила зробити для неї особливе місце-хатинку :)
Оцінювати вам !
Розкажу трішки про виробництво :)
Основа - це звичайна коробка від взуття ( бажано міцна), пофарбована акриловою фарбою. Квіти - це декупаж. Оздоблення Тільдо-папір. Для міцності коробочка полакована акриловим лаком.


І ще похвалюсь вам своїм новим органайзером для пластикових карток, на створення якого мене надихнула Зірочка :)))
Скромненько, простенько, але у моїх улюблених тонах і тканині :)

Гарного і плідного вам дня!

36 коментарів:

  1. ммм..коробка просто шикарна) я тоже люблю обувные коробочки декупажить

    ВідповістиВидалити
  2. хорошая идея! а я комодик отвела под пряжу и ткани))))

    ВідповістиВидалити
  3. Ого! Скільки в тебе тканинки вже назбиралось! Гарна коробочка вийшла. Молодчинка! А я все лінюсь свої коробки прикрасити, а треба! Бо так набагато цікавіше і приємніше творити! Ох, шкода, що я на роботі, бо вже би пішла щось витворяти ))))

    ВідповістиВидалити
  4. Замечательная коробочка! Даже не думала что из обычной обувной коробки можно такое ЧУДО сделать!

    ВідповістиВидалити
  5. Класна коробочка вийшла!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Первое, что воскликнула - Ааа!!! Какая красота. Честно. Мне очень нравится, молодец. Очень красивая коробочка.

    ВідповістиВидалити
  7. Коробочка просто суперская!! Эх, а у меня тканюшки где только не храняться, стыдно то как теперь

    ВідповістиВидалити
  8. Гарна ідея декору, треба взяти собі на замітку!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Ммммм.... яка краса! Гарно потрудилась :)

    ВідповістиВидалити
  10. Очень красивая работа! ...и главное полезная!!! Уверена, что тканюшки будут очень довольны! :))

    ВідповістиВидалити
  11. коробочка блеск! ))) очень стильная!!!

    ВідповістиВидалити
  12. ооооооо!!! ка фантастична коробочка, наповнена не менш фантастичними скарбами )))) супер!!!! там на одну коробку дивишся ы вже купа натхнення )))
    а я зберігаю в коробочках, які мені одна дівчинка подарувала ;) H&Y )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ;))) І що ж то за така коробочка :) ? Уявлення не маю :))) Дякую!!!

      Видалити
  13. Мар"янка, я не перестану тебе хвалити-вихваляти!!! Молодчинка!!! Таку красу твориш, супер!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Молодец что находишь время и для себя)) Чудесные вещи!

    ВідповістиВидалити
  15. Класна коробочка:))),а які тканинки-супер!!! Органайзер теж вишуканий!!!

    ВідповістиВидалити
  16. Марьяночка, как всегда непревзойденно!!!
    очень уютная коробочка получилась!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Очень красивая!!!Вдохновилась у вас , пойду реализовывать свои мечты)))

    ВідповістиВидалити
  18. дуже гарна! я теж нещодавно робила "красунею" коробку з-під взуття, повністю декупажила цілими серветками, то добряче намучилась. А твоя неймовірно гарнюща!

    ВідповістиВидалити
  19. Красотаа! Я сначала думала это фирменная, идея бомба, надо повторить!!

    ВідповістиВидалити
  20. Шикарная коробочка, в такую можно и подарок упаковать))

    ВідповістиВидалити
  21. Яка класнюща коробочка! У мене б така стояла на найбільш видному місці! Її шкода кудись ховати! А органайзер для карток - то дійсно незаміння річ!

    ВідповістиВидалити
  22. Очень красиво - и коробочка понравилась и то, что в ней лежит)))))

    ВідповістиВидалити
  23. Все очень стильное и красивенное!!!

    ВідповістиВидалити
  24. Коробочка така класна, я свої коробки зовсім не декорую, мабуть тому, що немаю робочого місця, а задекорувати і запхати в тумбочку якось не прикольно.

    Візитниця теж чудова, така якась дуже елегантна.

    ВідповістиВидалити
  25. beautiful!!!
    Nati from Brazil
    http://natiquill.blogspot.com

    ВідповістиВидалити
  26. Короб очка-прелесть :) и красиво ипрактично

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Где же такая бумага продаётся..красиво всё...по душе мне...

      Видалити
    2. Дякую дуже!! Таку тканину купую в магазині Аграфка у Льовові :)

      Видалити
  27. Дякую надзвичайно вам усім!!! Я і не сподівалась :)) чесно!!!!!

    ВідповістиВидалити
  28. Коробочка очень красиво оформлена! Все нравится, и цвет - такой приятный, и ручка на крышке, незаменимая!
    Очень понравилась визитница! Эллегантно смотрится, как раз для деловой женщины!!! Умничка, творческого вдохновения тебе!

    ВідповістиВидалити
  29. Кльова коробочка,а особливо те,що в ній мене притягує)))Я ще не тримала в руках тих тканин і папірчиків тільдовських,ще не була в Аграфці((((...взагалі ніде не була......а ти тут вже маньячкою стати встигла)))ггг

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!