понеділок, 29 серпня 2011 р.

Метелики розлетілись!





29 коментарів:

  1. Вау, какие бабочки!!! Такое впечатление, что вот-вот и разлетяться в разные стороны!!!! Молодец, Марьяночка!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар'янка!!! Яка краса!!! Я в дикому захваті!!! Вона така тепла, така ніжна, така надзвичайна!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудові-причудові Дуже сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  4. Чудова метеликова )))) листівка!Дуже тепла:)

    ВідповістиВидалити
  5. Так необычно...я бы так не не додумалась листик использовать )))

    ВідповістиВидалити
  6. Такі файнезні метелики!! Бомбезна листівка!! Я кілька разів фото передивилася.

    ВідповістиВидалити
  7. Класнюча листвка!! Молодчинка)!

    ВідповістиВидалити
  8. суперова листівка! така легка і ніжна! здається що от-от метелики полетять і хочеться слідом за ними...

    ВідповістиВидалити
  9. Ух ти... люблю такий стиль. А метелики просто чудові, навіть не знаю де ти такі знайшла))

    ВідповістиВидалити
  10. дуже гарна листівка!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Открытка потрясающая, прелесть

    ВідповістиВидалити
  12. Напишу еще, открытка больше, чем супер!!! и вау!!!, обалденная, я в восторге, меня не было у тебя недельку, а ты так много таких шедевров сделала, МОЛОДЕЦ!!!!!

    ВідповістиВидалити
  13. Класс-класс-класс!!! Ну,дуже подобається)))

    ВідповістиВидалити
  14. Ой, дівчата, я навіть не очікувала такої реакції!! ДЯкую вам дуже! Як бачите, це зовсім новий стиль для мене!! ДЯкую вам!
    Метелики - це роздруківка. Я їх розмалювала, трішки прикрасила!

    ВідповістиВидалити
  15. Обожнюю метеликів:))) Листівка просто дивовижна...я в захваті:)))

    ВідповістиВидалити
  16. Ой, какая красивая открыточка!!!!тёплые тона и бабочки и вправду разлипаются! Моя Надюшка ,со мной смотрела, и не давала закрывать ноутбук, так ей "бабики " понравились))))) Марьнка -кудесница!

    ВідповістиВидалити
  17. Неймовірно!У вас дуже гарні роботи)Надихають!)))

    ВідповістиВидалити
  18. Шикарна робота! Дуже сподобались метелики!

    ВідповістиВидалити
  19. очень красиво получилось, вижу даже знакомый стульчик и бабочки из моего магазинчика :) супер!

    ВідповістиВидалити
  20. Дійсно не типова для тебе листівка, але як завжди дивовижна. І метелики як справжні вийшли

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!