пʼятницю, 8 липня 2011 р.

Лисківки з рамочкою ;))

Зовсім скоро в блозі SSBS Design стартує нове  завдання, а саме скетч! Не пропустіть, він чудовий! І ось моя робота виконана з використанням цього скетчу і чудового штампика від Маріши




 Надзвичайно вдячна, що ви зі мною!

А ще сьогодні згадався мені ще чудовий вірш Василя СИМОНЕНКА

* * *

Ти знаєш, що ти — людина?
Ти знаєш про це чи ні?
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні.

Більше тебе не буде.
Завтра на цій землі
Інші ходитимуть люди,
Інші кохатимуть люди —
Добрі, ласкаві й злі.

Сьогодні усе для тебе —
Озера, гаї, степи.
І жити спішити треба,
Кохати спішити треба —
Гляди ж не проспи!

Бо ти на землі — людина,
І хочеш того чи ні —
Усмішка твоя — єдина,
Мука твоя — єдина,
Очі твої — одні. 


є над чим подумати... 

21 коментар:

  1. А СИЛКУ ЯКЩО МОЖНА НА МАЙСТЕР КЛАС

    ВідповістиВидалити
  2. Маринка, я її сама придумала і сама втілила в життя!! ;)))

    ВідповістиВидалити
  3. Браво! Дуже вдале втілення задуму!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Класна відкриточка, така об"ємна і цікава!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Цікава робота і вдале поєднання усіх детальок !!!

    ВідповістиВидалити
  6. чудова листівочка!!!
    дуже гарні кольори!!

    ВідповістиВидалити
  7. Прекрасні роботи!!! А іграшки які!!! Просто клас. Одне запитання - Мар"яно, як ти додаєш до доби ще час щоб це все зробити??!!! =))))

    ВідповістиВидалити
  8. Марьяна, как говорил герой мультика "апупеть как аппупенно!"

    ВідповістиВидалити
  9. ну дуже класно якщо ще й сама придумала, мені так не завжди получається

    ВідповістиВидалити
  10. Я в захваті, так акуратно і кольорова гама.... Мені не вдаються рамочки, кути постійно не сходяться.

    П.С. Вірш гарний, дійсно, є над чим задуматись

    ВідповістиВидалити
  11. В цій роботі все причудово і акуратність, і кольори, і композиція.А конструкція взагалі не з легких!Просто супер!
    Віршик дійсно змістовний.Особливо для лінивих.
    Мар'янчик,а хлопчик з дівчинкою це штамп чи тиснення?

    ВідповістиВидалити
  12. Дякую дівчата!!! Мені приємно читати ваші відгуки!
    Наталь, це штампик такий!!

    ВідповістиВидалити
  13. Мар'яно, а я помітила, що я не прокоментувала цю шикарну робота - ганьба мені! ДУЖЕ КЛЬОВА!!! Все класне - і ідея, і виконання, і кольори!

    ВідповістиВидалити
  14. Олюсь, дякую!!!! Йой, не переймайся так:)))) Я тебе прощаю ;))

    ВідповістиВидалити
  15. Листівка дуже оригінальна а вірш це один з моїх улюблених ще зі школи.

    ВідповістиВидалити
  16. Надзвичайно ориінальна листівка вийшла. Особливо подобається те, яка вона виходить об`ємна :) Дякую за гарні роботи :)

    ВідповістиВидалити
  17. Дякую вам дівчата, що заходите, що коментуєте! Я ціную вашу довіру!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!