неділю, 3 жовтня 2010 р.

НАГОРОДИ!!!!!!







ЯК я зраділа, коли побачила, що чарівна дівчина Julia♥, котра творить неймовірну красу нагородила мене цими прекрасними нагородками, то не повірила своїм очам!!!!! Дякую!!!!
Через день, abed написала мені також, що має для мене нагороди!!!! Це взагалі подвійне щастя!!!! Дякую вам мої хороші!!!!
Тепер моя черга передати їх далі!!! Отже:
1) Для чарівної дівчини rusichka , котра робить дуже ніжні і гарні роботи! За суперові букети, за чудові листівки і просто за те, що ти є!!!!
2) Для Anilochka, яка надихає мене ніжністю у своїх листівках!!!!
3) Марина, яка надихає стилем, вишуканістю і ніжністю!!!
4) Milka. за її чудові, просто супер-супер роботи!
5) MoooooN дякую за ідеї, за чудові роботи і за гарний настрій!!!!
Заходьте, забирайте!!!!!!!

5 коментарів:

  1. Надзвичайно приємно здивована!)
    Не очікувала)
    І тепер не знаю, що маю з тим робити. Маю обрати якийсь з цих банерів і повісити собі на сторінку?
    Перепрошую за дурні запитання, але ще ніколи такого не отримувала))

    ВідповістиВидалити
  2. Не перживай!!!! Я така сама!!!! Ти походи, подивись блоги, склади собі п"ятірку чи 10-ку найбільш цікавих тобі блогів, власниць яких ти б хотіла нагородити цими нагородками! Коли все зробиш, створи повідомлення, в якому вистав ці нагороди , а до них списочок блогів, які ти нагороджуєш! Успіхів! І ще раз вітаю!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Величезне СПАСИБІ!!!!!!!!!!!
    Не очікувала!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші слова! Завжди рада бачити вас тут!